اکیپ ویژه زمستان در ساوجبلاغ فعال شد

کد خبر: ۱۳۹۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸ 05 December 2015
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ساوجبلاغ گفت: استقرار و تجهیز راهداران این شهرستان در راه‌های ساوجبلاغ خبر داد و گفت: اکیپ ویژه زمستان در ساوجبلاغ فعال شد.

علی ابراهیم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت: توسعه خدمات به مردم در راه‌ها و افزایش ایمنی و سلامت جاده‌ها از مهم‌ترین اولویت‌های ما است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شهرستان ساوجبلاغ نیز دارای راه‌های اصلی و فرعی بسیاری است لذا تدابیر لازم برای استقرار راهداران در راه‌های مختلف این شهرستان انجام شده است.

ابراهیم‌زاده خاطرنشان کرد: برای توسعه خدمات‌دهی به مردم باید مشکلات در راه‌های این شهرستان مرتفع شود و بتوانیم خدمات بیشتر و مناسب‌تری را به رانندگان ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه شهرستان ساوجبلاغ دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف است، افزود: در این راستا و با استفاده از این ظرفیت‌ها می‌توانیم به سمت توسعه خدمات به مردم برویم.

رئیس اداره راه و شهرسازی استان البرز گفت: تأمین ایمنی راه‌ها به منظور ارتقای سلامت جان مردم مهم‌ترین اولویتی است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد لذا اقدامات مناسبی در این حوزه انجام شده است.

به گفته ابراهیم‌زاده انجام خط‌‌کشی سرد، نصب حفاظ‌های بتونی (نیوجرسی) و فلزی (گارد و پایه)، تابلوها و علائم راهنمایی در سطح راه‌های این شهرستان از مهم‌ترین اقداماتی است که در راستای ایمنی سطح جاده‌های شهرستان ساوجبلاغ صورت گرفته است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به گزارش‌های هواشناسی البرز مبنی بر نزول بارش برف و باران در شهرستان‌های مختلف استان البرز از اقدامات ایمنی راه‌ها در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد و گفت: در این راستا اکیپ ویژه زمستان در راه‌های این شهرستان مستقر شده است که گامی مهم در جهت توسعه ایمنی راه‌ها و ارائه خدمات به مردم محسوب می‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ساوجبلاغ خاطرنشان کرد: این راهداران به صورت 24 ساعته در محل حضور دارند و به کلیه تجهیزات راهداری اعم از ماشین برف‌روب، نمک‌پاش، لودر، گریدر و ... مجهز شده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار