پلیس ورود زائران از مرز مهران را بشدت کنترل می کند

فرمانده انتظامی استان ایلام از کنترل شدید ورود زائران از مرز مهران توسط پلیس خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای کنترل مبادی ورودی در این مرز اندیشیده شده است.
کد خبر: ۱۳۸۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲ 02 December 2015
فرمانده انتظامی استان ایلام از کنترل شدید ورود زائران از مرز مهران توسط پلیس خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای کنترل مبادی ورودی در این مرز اندیشیده شده است.
به گزارش تابناک ایلام ، سردار علی دولتی اظهار کرد: از دو روز پیش موج بازگشت زائران از عتبات عالیات آغاز شده است و براین اساس خروجی مرز مهران نیز بسته است.
وی از زائران عتبات عالیات که قصد ورود به کشور دارند خواست زمان بازگشت خود را مدیریت کرده و از عجله و شتاب پرهیز کنند تا در زمان ورود به مرز بدون کمترین مشکل و معطلی بتوانند وارد کشور شوند.
سردار دولتی با اشاره به تردد بیش از 800 هزار نفری زائران از مرزهای مهران در ایام منتهی به اربعین افزود: چون این حجم جمعیت بین سه تا چهار روز به کشور باز می گردند بنابراین این موضوع باعث ازدحام شدید در مرز مهران می شود که کار خدمات رسانی را هم با مشکل مواجه خواهد کرد.
وی با تاکید بر تمهیدات ویژه پلیس و دیگر دستگاه های امنیتی بر ورود زائران به کشور یادآور شد: کنترل ها در پایانه مرزی مهران از روز گذشته تشدید شده است.
فرمانده هنگ مرزی شهرستان مهران نیز در گفت وگویی اعلام کرد: با توجه به ازدحام جمعیت مشتاقان و زائران حسینی در کشور عراق و لزوم خدمت رسانی به زائران، بر اساس مصوبات آخرین نشست فرماندهان مرزبانی دو کشور، چندین دیدار با افسر رابط مرزبانی عراق داشته ایم.
سرهنگ غلام صحرایی ادامه داد: پس از برگزاری این دیدارها و به منظور تسهیل در انتقال زائران از خاک عراق به مرز مهران تاکنون بیش از 600 دستگاه اتوبوس خدماتی جهت تسهیل در تردد زائران حسینی به این کشور اعزام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار