برای پنجمین سال متوالی

برگزاری همایش بزرگ زینبیون در قوچان

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار قوچان از برگزاری پنجمین همایش بزرگ زینبیون در این شهرستان در دهم آذرماه جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۳۴۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴ 24 November 2015
هادی رجایی‌نیا در جلسه ستاد برگزاری همایش زینبیون قوچان اظهار کرد: یکی از برنامه‌های شاخص در ماه صفر همایش بزرگ زینبیون در این شهرستان بوده که به عنوان یک برنامه محوری مذهبی و اقدام شاخص کشوری مورد استقبال همه مردم قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه این اقدام ابتکاری گوشه‌ای از مظلومیت حضرت زینب(س) و خاندان ایشان را پس از واقعه عاشورا با زبان هنر بیان می‌کند، تصریح کرد: برای پنجمین سال متوالی همایش بزرگ زینبیون با محوریت شهرداری و شورای اسلامی قوچان در دهم آذرماه در سال ورزشی معلم این شهرستان برگزار خواهد شد که پیش‌بینی می‌شود قریب به 6 هزار نفر در این مراسم حضور پیدا کنند.

معاون فرماندار قوچان با تأکید بر اینکه همه دستگاه‌های اجرایی باید پای کار برای این همایش باشند، افزود: طی سال گذشته در خبرگزاری‌ها و فضای مجازی اقدامات خوبی در زمینه اطلاع‌رسانی انجام شد که امیدواریم امسال نیز مجموعه رسانه‌ای به ویژه صدا و سیما این مراسم را پوشش خبری مناسبی بدهند.

وی تأکید کرد: باید برگزاری اینگونه مراسمات به نحوی باشد که به مرور مردم خود پیش قدم برگزاری شوند تا برگزاری مردمی این مراسمات به کیفیت آن نیز بیفزاید.

رجایی‌نیا با یادآوری اینکه گروه هنری کار خود را از مدتی پیش آغاز کرده‌اند، گفت: سخنران اصلی این مراسم حجت‌الاسلام سید کاظم طباطبایی امام جمعه شهرستان بوده که باید اطلاع‌رسانی مناسبی از سوی همه دستگاه‌ها نسبت به گروه‌های هدف در راستای حضور حداکثری انجام شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار