پرداخت خسارت به کشاورزان مشهدی

فرماندار مشهد گفت: پیگیر پرداخت خسارت کشاورزانی که محصول آن‌ها به دلایل مختلف از بین رفته است، هستیم و طبق تبصره ماده ۱۲ تلاش شده که سهم مشهد در این رابطه افزایش یابد.
کد خبر: ۱۳۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۵ 12 March 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی علی‌محمد گلستانی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس، اظهار داشت: برنامه‌های فرمانداری مشهد در حوزه کشاورزی زیاد بوده و مهم‌ترین برنامه در این رابطه بیمه کردن کشاورزان است و باید نسبت به توسعه این بخش گام‌های بلند و اساسی‌ برداشته شود.

وی افزود: پیگیری برای پرداخت خسارت کشاورزانی که محصول آن‌ها به دلایل مختلف از بین رفته است را داریم و طبق تبصره ماده 12 تلاش شده که سهم و مبلغ شهرستان مشهد در این باره افزایش یابد.

فرماندار مشهد بیان کرد: در حوزه کشاورزی 2 ایده را به طور جد دنبال می‌کنیم که شامل یکی کردن فرایند تولید و خرید که کشاورز محصول خود را با قیمت پائین نفروشد و دیگری اینکه انبار و سردخانه برای محصولات کشاورزان ایجاد شود و در این رابطه نیز حمایت لازم را از سرمایه‌گذاران خواهیم داشت.

گلستانی‌فرد تصریح کرد: تلاش برای نهادینه کردن تأمین‌های شرایط و موارد مورد نیاز حوزه کشاورزی بوده که در کارگروه این بخش مقدمات آن فراهم شده است و امیدواریم که بتوانیم گامی برداریم که سبب جبران خسارت‌های وارده بر کشاورزان شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار