معرفی فرمانده جدید نیروی انتظامی خوی

فرمانده جدیدانتظامی خوی باحضور فرمانده نیروی انتظامی استان آذربایجان غربی معرفی شد

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی شهر خوی،آیین تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خوی با حضور فرمانده نیروی انتظامی استان آذربایجان غربی و مسئولان شهری در محل سالن پردیس هنگ مرزی خوی برگزار شد.
کد خبر: ۱۲۳۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷ 04 November 2015

فرمانده نیری انتظامی استان آذربایجان غربی دراین مراسم با اشاره به اینکه نیروی انتظامی امروز با پلیس زمان گذشته متفاوت است گفت:نیروی انتظامیدرمقابل امنیتی که تولید شده تکلیف دارد تاآخرین لحظه خون خود ازاین امانتی که به دستش سپره شدهحراستوحفاظت کند.

ناصر اصلانی با اشاره به اینکه نگاه پلیس امروز یک نگاه ایجابی است افزود: امروزاگربخواهیم یک امنیت پایداررا درجامعه ایجادکنیم باید بدانیم کهدراستا ن وشهرستان ما الویت ها ش چه می باشد که این الویت ها امروزبه یک سامانه تبدیل شده است که مردم با تماس گرفتن با پلیس 110 این الویت ها مشخص می شوند.

وی با بیان اینکه درشهرستان خوی تماسهای که مردم ومسئولین داشتندپرونده های که وجود دارد به چهار معلفه تقسیم شده است ماتکلیف داریم که به این چهارمعلفه الویت دار، بامدیرت وبرنامه ریزیصحیح اقدامکنیم که دراین صورتبیش از75 درصد معظلات اجتماعی شهرستان خوی مرتفع خواهد شد.

سردار سرتیپ دوم ناصر اصلانیالویت اول را درگیری خیابانی دانست وافزود: این درگیری ها که درکل کشور ودراستان آذربایجان غربیوجود دارد مربوط به تصادفاتخیابانی می باشد.

وی الویت های بعدی را مواد مخدر ،مزاحمت های خیابانی وبی بند باری وبدحجابی اعلام کرد.

فرماند نیروی انتظامی استان آذربایجان غربی دربخش از سخنان خود اشاره به امر به معروف ونهی از منکر کرد وگفت: اگرامروز ماشاهد بعضی ازناهنجاری های اجتماعی هستیم دلیل اش این است کهامر به معروف ونهی ازمنکردرآنجا کمرنگ اجرا شده است .

وی با بیان اینکه همدلی همزبانی قاطعیت وصداقت دراین استا حاکم است گفت: همه ما وظیفه داریم که این فریضه الهی را درست انجام بدهیم که دراین صورتخیلی از مشکلاتحل خواهذ شد .

ناصر اصلانی درپایاناظهار کرد: پلیس و نیروی انتظامی ایران امروز این افتخار را دارد که در راه دفاع از ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و عمل به منویات مقام معظم رهبری حرکت می کند و نگهبان ارزشهای والای نظام و دین مبین اسلام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار