تیم های پایه شاهین بوشهر با مالکیت هیات فوتبال استان وارد مسابقات کشوری می شوند

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: تا زمان مشخص شدن وضعیت مالکیت تیم های رده سنی نوجوانان و جوانان شاهین بوشهر این دو تیم با مالکیت هیات فوتبال استان بوشهر در مسابقات کشوری شرکت می کنند.
کد خبر: ۱۲۰۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶ 29 October 2015
تابناک بوشهر: محمد نجفی روز پنجشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: با توجه به اینکه مالک سابق این تیم توانایی لازم برای شرکت دادن دو تیم نوجوانان و جوانان را نداشت تصمیم به مالکیت آنها برای حضور در مسابقات کشوری گرفتیم.

وی اضافه کرد: تعلل در این زمینه باعث از بین رفتن دو سهمیه لیگ برتری استان در مسابقات کشوری نوجوانان و جوانان می شد، به همین دلیل مدیریت دو تیم یاد شده را برعهده گرفتیم.

نجفی با تاکید بر اینکه هیات فوتبال استان بوشهر قصد تیم داری ندارد افزود: تاکنون متقاضیانی برای در اختیار گرفتن امتیاز این دو تیم حاضر شدند که پس از بررسی شرایط آنها تیم های نوجوانان و جوانان شاهین بوشهر را به آنها واگذار خواهیم کرد.

وی یادآورشد: نگهداری این دو تیم در مرکز استان از اولویت های مهم برای واگذاری این دو تیم به متقاضیان است.

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر ادامه داد: تیم فوتبال دختران زیر 12 سال استان بوشهر نیز به منظور حضور در فستیوال فوتبال دختران کشور به تهران اعزام خواهند شد.

نجفی بیان کرد: زهره خلیفه نیز از استان بوشهر به عنوان استعدادیاب فدراسیون فوتبال انتخاب شده است و با برگزاری فستیوال فوتبال دختران زیر 12 سال کشور در این مسابقات به استعدادیابی خواهد پرداخت.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار