تعداد رشته های دانشگاه آزاد بجنورد به 34 رشته افزایش یافت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی گفت: با اضافه شدن دو رشته جدید دانشگاهی به رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تعداد رشته‌های این مقطع تحصیلی به ۳۴ رشته رسید.
کد خبر: ۱۱۸۴۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۶ 18 September 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، غلامرضا کاظمی با اعلام خبر افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بجنورد اظهار داشت: با اضافه شدن دو رشته جدید دانشگاهی به رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تعداد رشته‌های این مقطع تحصیلی به ۳۴ رشته رسید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی در این خصوص گفت: رشته‌های مدیریت شهری و مدیریت دولتی به رشته‌های کارشناسی ارشد این مرکز آموزش عالی اضافه شده است. 

وی با بیان اینکه از سال گذشته مجوز دکترای عمومی پزشکی و پذیرش دانشجو در این مرکز آموزش عالی آغاز شده گفت: تعداد رشته‌های دوره دکترای تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی به عدد ده رشته رسیده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد دانشجویان مقطع کارشناسی و کاردانی این مرکز آموزشی بیش از ۷ هزار دانشجو است خاطرنشان کرد: بیش از ۷ هزار دانشجو در بیش از ۱۰۰ رشته در مقطع کارشناسی و کاردانی در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند. 

وی در پایان اضافه کرد: مراسم معارفه دانشجویی برای ۲ هزار و ۳۰۰ دانشجوی جدید این دانشگاه برای شروع سال تحصیلی مهر ماه برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار