هزار و ۲۰۰ بسته‌ کمک‌تحصیلی بین فرزندان زندانیان نیازمند کرمان توزیع شد

یکهزار و ۲۰۰ بسته کمک‌تحصیلی بین فرزندان زندانیان نیازمند استان کرمان به همت انجمن حمایت زندانیان، خیران و بنیاد تعاون زندانیان طی امروز (یکشنبه) اهدا و توزیع شد.
کد خبر: ۱۱۸۴۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۰ 15 September 2024

به گزارش «تابناک کرمان» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان کرمان، رییس کل دادگستری استان روز یکشنبه در آیین توزیع این بسته‌های کمک تحصیلی گفت: مسائل فرهنگی و آموزشی خانواده‌های زندانیان همیشه مورد توجه انجمن حمایت و بنیاد تعاون زندان قرار داشته است.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی با بیان اینکه هرسال قبل از شروع مدارس این کمک‌های خداپسندانه انجام می‌گیرد، ادامه داد: هدف از کمک به دانش‌آموزان خانواده‌های زندانیان این است که بتوانند در شرایط مطلوب از نعمت تحصیل بهره‌مند شوند و غیبت سرپرست خانواده در بین خانواده مانع از تحصیل آنها نشود.

وی افزود: ما وظیفه داریم به‌گونه‌ای عمل کنیم که فقر اقتصادی در خانواده زندانیان نیازمند، منجر به فقر فرهنگی نشود.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان کرمان نیز در این آیین اظهارداشت: توزیع تعداد ۷۰۰ بسته کمک تحصیلی در آستانه فصل بازگشایی مدارس امروز به همت خیران و انجمن حمایت زندانیان کرمان در مرکز استان آغاز شد.

رضا ذوالفعلی‌نژاد ادامه داد: توزیع ۵۰۰ بسته کمک تحصیلی دیگر نیز به همت خیران و بنیاد تعاون زندانیان استان در شهرستان‌های جنوب و شرق استان شروع شد.

وی با اشاره به تداوم کمک‌ها به خانواده زندانیان نیازمند در طول سال گفت: به همراه دادستان مرکز استان دیدار از خانواده زندانیان ادامه دارد.

پرویز سلیمانی مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان استان کرمان نیز گفت: به همت هیات مدیره انجمن، بنیاد تعاون و حمایت خیرین این بسته‌ها آماده شد که امیدوارم بتوانیم گام‌های موثرتری دراشتغال، حرفه آموزی و تحصیل خانواده زندانیان نیازمند برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار