حریق در کمتر از ۳۰ دقیقه مهار شد

آتش‌سوزی هفت باب مغازه در روستای چورکوچان آستانه‌اشرفیه

میثم دریارو گفت: متاسفانه حریق فوق از آرایشگاه میانی آغاز شد و سقف‌های بهم چسبیده و عدم وجود آتش‌بند، سبب گسترش حریق و انتقال آتش به سایر مغازه‌ها، بویژه دهیارایی و دفتر شورای روستا شده است.
کد خبر: ۱۱۷۵۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶ 10 July 2024

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان از آستانه اشرفیه، رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ایمنی شهرداری آستانه‌اشرفیه؛ در ساعت ۲۱:۲۷ امشب گزارش آتش‌سوزی ۷ باب مغازه در روستای چورکوچان به مرکز کنترل ۱۲۵ آتش‌نشانی و خدمات‌ایمنی شهرداری آستانه‌اشرفیه اطلاع داده شد که با توجه به گزارشات واصله، حجم زیاد آتش، اهمیت و حساسیت موضوع، بلافاصله ۱۵مامور این سازمان همراه با سه دستگاه خودروی آتش‌نشانی از ایستگاه مرکزی و شماره۲ و همچنین یک خودروی آبرسان از بخش رودبنه به محل حادثه اعزام و به عملیات اطفاء حریق پرداختند.

میثم دریارو علت این حادثه را در دست بررسی دانست و افزود: متاسفانه حریق فوق از آرایشگاه میانی آغاز شد و سقف‌های بهم چسبیده و عدم وجود آتش‌بند، سبب گسترش حریق و انتقال آتش به سایر مغازه‌ها، بویژه دهیارایی و دفتر شورای روستا شده است.

وی افزود: با عکس‌العمل سریع، عملیات هجومی، هوشیاری و تلاش بی‌وقفه، نفسگیر و طاقت فرسای همکاران عزیزم در سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ایمنی شهرداری آستانه‌اشرفیه، حریق در کمتر از ۳۰ دقیقه مهار و از گسترش آتش‌سوزی، انفجار موتورسیکلت واقع در آرایشگاه و ایجاد هرگونه حوادث احتمالی، جلوگیری بعمل آمد.

در این حریق، چهار باب مغازه‌ها به طور کامل تخریب شده و آرایشگر مصدوم به دلیل شدت جراحت وارده، توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار