سقف اجاره بها در استان قم تعیین شد

رئیس اتاق اصناف قم گفت: سقف اجاره بها تعیین و به مشاورین املاک ابلاغ شده است.
کد خبر: ۱۱۷۴۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۶ 09 July 2024

به گزارش تابناک قم، امیر پور یزدی در گفت‌وگویی با اشاره به تبیین قانون جدید اجاره‌بها در استان قم گفت: آخرین جلسه شورای عالی مسکن کشور در دولت سیزدهم به ریاست آقای مخبر با مصوباتی برگزار شد.

پور یزدی افزود: در این جلسه مصوب شد که 25 درصد در استان و 20 درصد در روستاها افزایش اجاره‌بها داشته باشیم. این قانون به دفترهای مشاور املاک ابلاغ و منعقد شده است. 

رئیس اتاق اصناف استان قم بیان کرد: چنانچه در مواردی بیشتر از این نرخ مصوب انجام شد، افراد ابتدا به اصناف مراجعه کنند، تا با پیگیری‌های ما بازرسین مربوطه پرونده تشکیل دهند و سپس به تعزیرات ارجاع داده شود.

وی عنوان کرد: شهروندان عزیز می‌توانند با شماره تماس 37751213 و 124 به صورت برخط با ما در ارتباط باشند.

پیش از این سیدمحمد آقامیری استاندار قم در جلسه شورای تامین مسکن استان قم، با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن در استان با دقت و سرعت بیشتری نسبت به گذشته در حال اجراست، گفت: هیچ وقفه‌ای در اجرای این طرح ایجاد نشده و پروژه‌ها در سایت‌های مختلف در حال ساخت هستند. 

وی افزود: طرح نهضت ملی مسکن که از دستاوردهای دولت شهید رئیسی بوده و از همان ابتدا مقرر شد برای رفع نیازمندان واقعی ساخته شود؛ لذا اجازه نخواهیم داد سودجویان باعث برهم زدن نظم آن شوند. 

استاندار قم گفت: برخی سودجویان و اخلال‌گران با راه‌اندازی شایعه و فرافکنی به دنبال ایجاد نگرانی برای مردم هستند؛ همه مسئولین استان شبانه روز تلاش خواهند کرد تا سرپناه مردم مطابق زمانبندی به آن‌ها تحویل داده شود. 

وی ادامه داد: جهاد مسکن سازی از برنامه‌های اولویت دار مدیریت استان بوده و تلاش خواهیم کرد با افزایش ساخت و ساز و تحویل سریع آن‌ها به مردم، وضعیت نرخ مسکن در استان را کنترل کنیم. 

استاندار قم تاکید کرد: وضعیت مسکن در استان قم کنترل خواهد شد و این نوید را به مردم می‌دهیم رنگ آرامش، ثبات و ارزانی را بیش از گذشته در‌ بازار مسکن خواهند دید.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار