فرماندار شهرری:

مشارکت ۶۴ درصدی مردم در انتخابات دور اول رقم خورد

فرماندار شهرستان ری در ابتدای سخنانش ضمن گرامیداشت یاد شهدای خدمت، درباره اقدامات این شهرستان برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری گفت: با شروع فرآیند انتخابات از سوی وزارت کشور، فرمانداری شهر ری براساس راهبرد‌های مقام معظم رهبری، در سه محور قبل از انتخابات، حین انتخابات و پس از انتخابات برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داد. معرفی هیات اجرایی، برگزاری جلسه برای تعیین اعضای هیات اجرایی، تعیین جغرافیایی مکان شعب و تدارک ۴۶۸ صندوق اخذ رأی از جمله اقدامات این فرمانداری قبل از انتخابات بو‌د و در ۸ تیر انتخابات با تحویل صندوق‌ها و تعرفه‌ها آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۷۴۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳ 03 July 2024

به گزارش تابناک تهران از روابط عمومی تهران ۲۰، مهدی باب‌الحوائجی، فرماندار شهرستان ری درباره میزان مشارکت مردم شهرستان ری در دور اول انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: میزان مشارکت مردم در این شهرستان، ۶۴درصد بود. برای مرحله دوم هم همان۴۶۸ شعب اخذ رأی در همان مناطق و در ۵ بخش مرکزی، فشافویه، خاوران و کهریزک فعال خواهد بود و همچنین ۵۳ صندوق سیار برای جمع‌آوری آراء بیمارستان‌ها، پادگان‌ها و... تدارک دیده شده است.

فرماندار شهرستان ری درباره عملکرد دولت سیزدهم در این شهرستان نیز گفت: رهبر معظم انقلاب به شهرستان ری لقب قبله تهران را داده‌اند. در سفر‌های شهید رئیسی به این شهرستان مصوبات و اعتبارات خوبی برای این شهرستان لحاظ شد. شهر ری با توجه به موقعیت گردشگری مذهبی که دارد نیازمند راه‌های مواصلاتی جدید برای تسهیل تردد بود و تعریض چند پل عرشه‌ای از جمله پل‌های فیروز‌آباد و قلعه نو، تلاش برای رفع ترافیک در مسیر شهر ری- ورامین- قرچک با احداث یک کمربندی با ۱۰۰۰میلیارد تومان اعتبار در این راستا دنبال شد. توسعه بیمارستان هفتم تیر با ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار، احداث ۱۲ زمین بازی برای شهرستان ری و همچنین ۳۸۲ میلیارد تومان اعتبار در قالب ۱۳ پروژه برای این شهرستان برنامه‌ریزی شده و در حال انجام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار