حضور جوانان و اقوام نقطه عطف ستاد های دکتر قالیباف در خوزستان است

کد خبر: ۱۱۷۲۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۶ 21 June 2024

تابناک خوزستان: قائم مقام ستاد مرکزی و رئیس ستادهای مردمی دکتر قالیباف در استان گفت: حضور دانشگاهیان، جوانان و اقوام مختلف در ستادهای مردمی و اعلام آمادگی همه جانبه آن ها ، نشان از اقبال عمومی به دکتر قالیباف است.

رامی علاسوند مقدم با اشاره به اینکه دعوت به مشارکت گسترده اولویت نخست است، افزود: بیش از ۵۰ ستاد مردمی در سطح استان در حال فعالیت هستند و موج درخواست های ایجاد ستاد مردمی رو به افزایش است و پیش بینی می شود این ستادها روز به روز افزایش یابند.

رئیس ستاد های مردمی استان خوزستان با بیان اینکه ستاد های مردمی با عناوین مختلف در استان در حال فعالیت هستند افزود: محدودیتی برای تشکیل ستاد مردمی نیست و برنامه داریم که هر خانه یک ستاد مردمی برای دکتر قالیباف باشد.

قائم مقام ستاد مرکزی قالیباف در استان گفت؛ ستاد مرکزی در اهواز با حضور اقشار مختلف چندین روز است که تشکیل شده است و ستادهای زیر مجموعه آن در اهواز ایجاد و در حال فعالیت هستند تا با تلاش همه این مدیر میدانی و خدمتگزار را بیشتر به مردم معرفی کنند .

وی با عنوان اینکه کارنامه دکتر قالیباف و مدیریت جهادی ایشان برای مردم بسیار حائز اهمیت است، ادامه داد: مردم به عملکرد و کارنامه موفق دکتر قالیباف اعتماد دارند و در کنار او برای تشکیل دولتی جهادی برای پیشرفت ایران خواهند بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار