رئیس ستاد قالیباف در بهمئی

اختلاف نظر داریم اما همه زیر یک پرچم هستیم

رحیمی : ما در بعضی مسائل با همدیگر اختلاف نظر داریم، اما همه ما زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران هستیم، و این ملاک اصلی ما است.
کد خبر: ۱۱۷۲۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۵ 21 June 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس ستاد دکتر قالیباف در شهرستان بهمئی در گفتگو با خبرنگار ما آمادگی این ستاد را در شهرستان تشریح کرد و با ابراز خرسندی از شور و نشاط ایجاد شده در میان مردم که نوید مشارکت حداکثری در انتخابات است، از تلاش‌های مسئولان ستاد‌های استانی در این راستا قدردانی کرد.

مسعود رحیمی با بیان اینکه هدف ابتدایی در انتخابات پیش رو مشارکت آحاد مردم در تعیین سرنوشت خویش است و این مطالبه جدی رهبر معظم انقلاب است و در مرحله بعد باید تلاش کنیم مردم امکان انتخاب اصلاح را از میان کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری که همگی از نیرو‌های مورد وثوق و ارزشمند انقلاب هستند، پیدا کنند.

وی افزود: شهرستان بهمئی در شجاعت، غیرت، وفای به عهد در بین شهرستان‌های استان زبان زد می‌باشد.

رحیمی اولویت جبهه اصولگرایی را اخلاق مداری دانست و افزود: ان‌شاء الله جبهه اصولگرایی با اخلاق مداری از کاندیدای منتخب خود «دکتر قالیباف» حمایت نمایند

وی با اشاره به رای دادن به صندوق نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: ما در بعضی مسائل با همدیگر اختلاف نظر داریم، اما همه ما زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران هستیم، و این ملاک اصلی ما است.


وی از معرفی اعضای ستاد انتخاباتی دکتر قالیباف در شهرستان. بهمئی خبر داد و گفت: روسای ستاد انتخاباتی دکتر قالیباف در دو شهر ممبی و سرآسیاب یوسفی و بخش رود تلخی معرفی و منصوب شدند واین ستاد‌ها شروع به کار نمودند .

رئیس ستاد دکتر قالیباف در شهرستان بهمئی گفت: اعضای ستاد در بخش‌های مختلف از جمله جامعه فرهنگیان، پزشکی، رسانه، اصناف، بانوان، سایر اعضا معرفی شدند.

رحیمی در پایان گفت: دست همه سیاسیون و جهبه اصولگرا در این راستا و جهت کمک به ما در این مسیر می‌فشاریم

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار