در افتتاح ستاد قالیباف در بهمئی مطرح شد

هر شش کاندیدا محترم اما کاندید ما خاص است / زیر باد کولر نمی توان به مردم خدمت کرد

ستاد انتخاباتی دکتر محمدباقر قالیباف کاندیدا چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با حضور جمعی از طرفداران در شهر لیکک افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۷۱۹۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۷ 19 June 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،مسعود رحیمی رئیس ستاد انتخاباتی دکتر محمدباقر قالیباف در آئین افتتاحیه گفت: شهرستان بهمئی در شجاعت، غیرت، وفای به عهد در بین شهرستان‌های استان زبان زد می‌باشد.

رحیمی اولویت جبهه اصولگرایی را اخلاق مداری دانست و افزود : ان‌شاء الله جبهه اصولگرایی با اخلاق مداری از کاندیدای منتخب خود «دکتر قالیباف» حمایت می‌کنند.

وی با اشاره به رای دادن به صندوق نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: ما در بعضی مسائل با همدیگر اختلاف نظر داریم، اما همه ما زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران هستیم، و این ملاک اصلی ما است.

مسئول ستاد قالیباف در بهمئی ادامه داد : شش کاندید که انتخاب شدند به تایید شورای نگهبان رسیدند و همه آن‌ها برای ما محترم هستند.

وی در ادامه گفت: تشخیص ما بر این بود تنها شخصی که بتواند در شرایط فعلی در برابر دشمنان خارجی حرف نظام و رهبری را به کرسی بنشاند دکتر قالیباف است.

رحیمی پشتوانه علمی بودن دکتر قالیباف را یکی از دلایل انتخاب خود دانسته و افزود: کاندید ما خاص است و ان‌شاءالله در روز انتخابات برگ زرین دیگری بر افتخارات این نظام بیافزایید.
وی در پایان از حضور همه شرکت کنندگان، نیرو‌های نظامی و انتظامی، سربازان گمنام امام زمان و اصحاب رسانه تقدیر و تشکر کرد و گفت: ما به قانون پایبند هستیم و بر اساس قانون برای کاندید خود نهایت تلاش خود را خواهیم کرد.
موسوی مسئول رسانه‌ای ستاد مرکزی دکتر قالیباف در این مراسم گفت: قالیباف نیاز به معرفی ندارد و وی شخیصتی جهادی است.

وی بیان کرد: قالیباف نیرویی ولایی، انقلابی و جهادی است و با انتخاب اصلح هشت سال آینده کشور به نیکی رقم می‌خورد او پرکار بوده و شجاعتش مثال‌زدنی است.

موسوی با بیان اینکه متاسفانه افترا و توهین‌ها تاکنون بوده و از این به بعد هم هست و در راه خدمت نباید به این مسائل توجه کرد عنوان کرد: همسر آقای قالیباف دو سال سابقه جبهه دارد و این سابقه ثبت شده است، همچنین پسر او کسی بود که دو سال سابقه مبارزه در جبهه مقاومت در سوریه و در کنار حاج قاسم را در کارنامه دارد.

وی تصریح کرد: باید این موارد گفته شود تا دنیا بداند نوکران مردم در جمهوری اسلامی خادم مردم هستند، اما نه زیر باد کولر، بلکه در جبهه‌های خدمت و جهاد خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی در پایان مطرح کرد: مگر ما چند تا قاسم سلیمانی و چند تا قالیباف داریم، از همین رو این را بدانیم اگر قرار باشد از حریم ولایت دفاع کنیم پیرامون را باید دریابیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار