پیام تقدیرفرماندارشهرستان رودسراز حضورپرشورمردم این شهرستان درراهپیمایی ۲۲ بهمن

پیام تقدیرفرماندارشهرستان رودسراز حضورپرشورمردم این شهرستان درراهپیمایی ۲۲ بهمن

کد خبر: ۱۱۵۳۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۸ 12 February 2024

دکترمحمدحیدری فرماندارشهرستان رودسر با صدور پیامی از حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر کردند.

در این پیام آمده است: حضور آگاهانه و پرشور ملت غیور ایران اسلامی در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، برگ زرین دیگری را در تاریخ پر فروغ و پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم زد و جلوه‌ای ماندگار از انسجام و همبستگی و حماسه‌ای خیره‌کننده از عظمت و بزرگی این ملت خلق شد.

در ادامه این پیام آمده است: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان رودسر که بارها با حضور حماسی و انقلابی خود در مناسبت‌های مختلف همواره پشتیبان انقلاب و ولایت فقیه بوده و دشمنان این نظام را مأیوس نموده، این بار نیز با حضور خیره کننده خود در جشن بزرگ چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، وفادارای خود را به آرمان‌های نظام اسلامی، شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری به جهانیان نشان دادند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: ملت شریف ایران با این حضور گسترده و پرشور خود به جهانیان و دشمنان نظام اسلامی ثابت کردند که از مسیر انقلاب اسلامی که امام راحل در سال ۴۲ برایشان ترسیم کرده خارج نمی‌شود و تا پای جان از آرمان‌های این نظام و حریم ولایت و رهبر معظم انقلاب پشتیبانی و صیانت می‌کند.

فرماندارشهرستان رودسر پیام امده است: حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات ۱۱ اسفند امسال نیز تداوم حماسه‌آفرینی امروز خواهد بود و ملت با حضور در پای صندوق‌های رای ضمن خنثی کردن توطئه‌های دشمنان، اصلح‌ترین و کارآمدترین و دلسوزتر افراد را برای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری انتخاب می‌کنند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: اینجانب در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای والامقام، از حضور پرشور مردم مؤمن و انقلابی استان مرکزی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن صمیمانه تشکر و قدردانی نموده و سعادت، سربلندی و بهروزی همگان را از درگاه خداوند منان مسألت می نماییم

دکترمحمدحیدری

فرماندارشهرستان رودسر

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار