مفتخر: سه امتیاز حساس کسب کردیم

سرمربی ایرانجوان بوشهر گفت: سه امتیاز دیدار با نساجی مازندران برای این تیم حائز اهمیت زیادی بود که بازیکنان ایرانجوان با تلاش و انگیزه خوب خود این مهم را محقق کردند.
کد خبر: ۱۱۵۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷ 20 October 2015
تابناک بوشهر: سعید مفتخر دوشنبه شب پس از برد دو بر یک تیمش برابر نساجی مازندران در افزود: برای ارتقا در جدول مسابقات لیگ یک از همان ابتدا برای بازی با نساجی با هدف برد وارد زمین شدیم تا خود را از رده های پایین جدول جدا کنیم.

وی یادآورشد: باتوجه به حساسیت کسب سه امتیاز این دیدار در جریان بازی سعی کردیم تیم را با چند تعویض هجومی کنیم ولی پس از به ثمر رسیدن گل برتری این نساجی بود که موفق به ایجاد موقعیت های خطرناکی روی دروازه ایرانجوان شد.

مفتخر با بیان اینکه بیشتر بازیکنان ایرانجوان، جوان هستند اظهارداشت: این بازیکنان رفته رفته با کسب تجربه بیشتر از روند مسابقه ها می توانند یاری رسان ایرانجوان برای کسب نتایج دلخواه هواداران شوند.

وی با اشاره به تعطیلی دو روزه تمرین های تیم ایرانجوان افزود: تمرین های این تیم در روزهای تاسوعا و عاشورا تعطیل می شود و بعد از آن از روز یکشنبه تمرین های خود را برای دیدار با پارسه تهران از سر خواهیم گرفت.

تیم ایرانجوان بوشهر با این برد 13 امتیازی شد و به رده دوازدهم جدول مسابقه های لیگ دسته یک صعود کرد و تیم حریف نیز با این شکست 10 امتیازی ماند و به رده هفدهم سقوط کرد
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار