45 هزار کشاورز اردبیلی زیرپوشش بیمه هستند

مدیرعامل صندوق بیمه کشاورزی استان اردبیل گفت: 45 هزار کشاورز اردبیلی زیرپوشش بیمه هستند.
کد خبر: ۱۱۴۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۷ 18 October 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عادل محمدی عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات بیمه صندوق بیمه کشاورزی پارس‌آباد اظهار کرد: در سطح استان و در سال زراعی گذشته بیش از 10 میلیارد و 800 میلیون تومان واریزی کشاورزان را به صندوق شاهد بودیم که از این مبلغ هشت میلیارد تومان به عنوان خسارت به کشاورزان، زارعان، باغداران و دامداران پرداخت شده است.

وی با یادآوری اینکه برای سال زراعی جاری با کمترین افزایش ارائه خدمات و ثبت اطلاعات زارعان در حال انجام است، تصریح کرد: امیدواریم به سرعت مقدمات کار برای پوشش بیمه‌ای محصولات کشاورزی فراهم آید.

مدیرعامل صندوق بیمه کشاورزی استان اردبیل تبیین کرد: هیچ مانع و مشکلی در این مسیر برای زارعان، باغداران و دامداران منطقه وجود ندارد و ما همزمان با کشت و زرع پاییزی آمادگی پوشش بیمه‌ای را در نزدیکترین محل فعالیت کشاورزان داریم.

فرماندار پارس‌آباد نیز در این جلسه افزود: بیش از 44 هزار و 700 هکتار اراضی زراعی، یک‌هزار و 600 هکتار باغ و 9 هزار دام سبک و سنگین در حال حاضر از خدمات و پوشش بیمه‌ای بهره‌مند هستند.

مهدی احمدی بیان کرد: برای جبران خسارت وارده به بخش کشاورزی قرار است دو میلیارد تومان به باغداران و زارعان پارس‌آبادی پرداخت شود که این امر قطعاً نتایج امیدوارکننده و مثبتی را نیز به همراه دارد.

وی از زارعان منطقه خواست قبل از آغاز کشت و زرع برای پوشش بیمه‌ای و اقدامات اساسی در این حوزه برنامه‌ریزی دقیقی را انجام دهند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار