دادستان شهریار: ۱۵ باند قاچاق کالا و ارز کشف و متلاشی شد

دادستان شهریار با اشاره به رفع مشکلات سه واحد تولیدی اظهار کرد: طی شش ماه نخست امسال، ۱۵ باند قاچاق کالا و ارز در شهرستان شهریار کشف و متلاشی شده است.
کد خبر: ۱۱۳۲۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳ 17 October 2023

به گزارش تابناک تهران، حمید عسگری پور دادستان شهریار اظهار کرد: با توجه به برنامه های عملیاتی ابلاغ شده از سوی رئیس کل دادگستری استان تهران در خصوص حمایت از تولید و واحدهای تولیدی، طی نشستی مشکلات سه شرکت اکسیژن شبنم شهریار، شرکت پیشرو پلاست احدی جام و پلاستیک مهر بررسی و دستورات لازم به دستگاه‌های مربوطه جهت حل مشکلات واحد‌های مذکور ارائه شد.

وی گفت: دادستانی با بررسی مشکلات واحد تولیدی که در زمینه تولید ظروف پلاستیک فعالیت داشت و کلیه پرسنل آن را بانوان سرپرست خانوار تشکیل می‌داد مشکلات این واحد تولیدی برطرف شد و علاوه بر تثبیت اشتغال برای کارکنان فعلی ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۲۰۰ نفر دیگر نیز فراهم شد.

دادستان شهریار از شرکت دانش بنیان وابسته به دانشگاه امیر کبیر و چند واحد تولیدی شهر فردوسیه بازدید کرد و با حل مشکلات شرکت کارتن سازی نو کارتن از تعطیلی و بیکاری ۹۰ نفر جلوگیری کرد.

عسگری پور از رسیدگی به مشکلات تولیدکنندگان صنف تهیه و تولید ظروف یکبار مصرف در بابا سلمان شهریار با حضور میدانی خبر داد و افزود: این دادستانی برای جلوگیری از ایجاد هزینه‌های مازاد و غیر ضرور در قوه قضاییه و دولت اقدام به تعریف برنامه های مدون جهت شناسایی و برخورد با مرتکبان قاچاق کالا و ارز کرده است که در نتیجه اقدامات صورت پذیرفته مبنی بر کشف و ضبط کالای قاچاق طی شش ماه نخست سال ۱۴۰۲، متلاشی شدن ۱۵ باند قاچاق است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار