نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه:

بدون امنیت، زندگی و آرامش مردم به مخاطره می افتد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: بدون امنیت، زندگی و آرامش مردم به مخاطره می افتد؛ لذا تقویت و حمایت از کارکنان خدوم انتظامی موجب ارتقاء امنیت و آرامش است.
کد خبر: ۱۱۳۰۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۲ 07 October 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین "سید مهدی قریشی"  در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح به مناسبت گرامیداشت هفته انتظامی، گفت: بدون امنیت، زندگی و آرامش مردم به مخاطره می‌افتد؛ لذا تقویت و حمایت  از کارکنان خدوم انتظامی موجب ارتقاء امنیت و آرامش است.

وی در ادامه با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) نیرو‌های انتظامی را دژ مستحکمی برای حفاظت از مردم در قبال هر گونه تهدیدات عنوان کرد و اظهار داشت: باید صمیمانه از تلاش‌های مجموعه انتظامی استان تشکر کرد؛ نظم و امنیت به برکت حضور مقتدرانه این نیروی عظیم و ارزشمند هست که همواره با تدبیر و اقتدار، وظایف خود را انجام می‌دهند.

حجت الاسلام و المسلمین "سید مهدی قریشی"  بیان داشت: مسیر نیرو‌های مسلح در کسب رضایت الهی بسیار سهل و مقدس است و قطعا می‌تواند سرمایه بزرگ معنوی در دنیا و آخرت باشد و خداوند را به خاطر نعمت بزرگ امنیت و پلیس ولایتمدار شاکریم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه  در پایان با اشاره به اینکه امروز  دل مردم به حضور پلیس گرم است و آحاد جامعه کارکنان انتظامی را  پناهگاه امن و قابل اعتماد می‌دانند و این یک موهبت الهی است؛ بیان داشت: اعتقاد به خدا، التزام به ولایت فقیه، تلاش برای ارائه خدمات بی منت به مردم از جمله ویژگی‌های پلیس جامعه اسلامی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار