90 نفر از مددجویان کمیته امداد نمین به خودکفایی رسیدند

رئیس کمیته امداد شهرستان نمین گفت: ۹۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان نمین خودکفا شده و از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج شدند.
کد خبر: ۱۱۲۸۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶ 27 September 2023

به گزارش تابناک اردبیل، محمدعلی صادقی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رویکرد کمیته امداد توانمندسازی و رساندن خانواده‌های تحت حمایت به نقطه خودکفایی است.

۱۷۵ طرح اشتغال‌زایی به بانک‌ها معرفی شدند

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه اشتغال و طرح‌های معرفی شده به بانک‌ها افزود: ۱۷۵ طرح اشتغال‌زایی در این شهرستان با منابع ۱۸ میلیارد تومانی تسهیلات کم بهره به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

رئیس کمیته امداد شهرستان نمین بیان کرد: از این تعداد تاکنون پرداخت تسهیلات ۱۰۶ مددجو به مبلغ ۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان انجام شده است.

صادقی از همکاری بانک‌های عامل به عنوان یاوران اشتغال کمیته امداد قدردانی کرد و گفت: دو مورد تسهیلات کارفرمایی با بکارگیری ۹ نفر از مددجویان در این شهرستان طی سال‌جاری پرداخت شده است.

وی اهمیت برنامه‌های آموزشی و مهارتی را برای توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال یادآور شد و بیان کرد: این دوره‌های مهارتی با استقبال مددجویان کمیته امداد روبرو شده است.

۱۲۱ نفر در دوره‌های آموزش مهارت کسب و کار شرکت کردند

رئیس کمیته امداد شهرستان نمین تصریح کرد: ۱۲۱ نفر در تابستان امسال در دوره‌های آموزش مهارت کسب و کار شرکت کردند که عمده آن‌ها در گروه سنی ۱۸ تا ۲۵ ساله بوده است.

صادقی اضافه کرد: ۱۴ مورد آموزش مهارت آموزی مددجویان در رشته‌های مختلف فنی و حرفه‌ای انجام شده و در نیمه دوم سال نیز این فعالیت‌ها ادامه خواهد داشت.

وی گفت: در کنار معرفی و برگزاری دوره‌های مهارتی و آموزشی نظارت بر اجرای طرح‌های اشتغالزایی جزو برنامه‌های اصلی بوده که نتایج خوبی را نیز به همراه داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار