طرح‌های هفته دولت در چهارمحال و بختیاری نسبت به سال گذشته افزایش چشم‌گیری داشته است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در هفته دولت ۹۵۳ طرح با اعتباری بالغ بر ۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای بهره‌برداری و تکمیل، در چهارمحال و بختیاری کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود این در حالی است که در سال گذشته این طرح‌ها در مجموع ۴۰۵ مورد بوده است.
کد خبر: ۱۱۲۲۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰ 25 August 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری و به نقل از خبرگزاری فارس، علی حیدری عصر امروز در نشست شورای اداری چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به فرارسیدن اربعین حسینی، با همکاری دستگاه‌های استانی، زمینی در فاصله ۲ هزار و ۷۰۰ متری از مرز عراق برای خدمت‌رسانی به زوار آماده شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: دفتر امور روستایی در سال ۱۴۰۱، ۲ برابر سال ۱۴۰۱ اعتبارات جذب کرده و در سه ماهه ابتدایی امسال نیز اعتباراتی برابر با کل اعتبارات سال ۱۴۰۰ داشته است.

وی با اشاره به تخصیص ۵ میلیارد تومان از اعتبارات ماده ۱۷ به استان، افزود: بیمه ساختمان‌های روستایی و عشایری عملیاتی شده است.

حیدری با بیان اینکه سهمیه قیر ۱۴۰۱ به صورت کامل برای بهبود جاده‌ها استفاده شد، تصریح کرد: با تامین ۷۵ درصد زمین‌های مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن، رتبه دوم در سطح کشور را کسب کرده‌ایم.

وی اظهار داشت: در هفته دولت ۹۵۳ طرح با اعتباری بالغ بر ۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای بهره‌برداری و تکمیل، در چهارمحال و بختیاری کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود این در حالی است که طرح‌های هفته دولت در سال گذشته ۴۰۵ مورد بوده است.

حیدری خاطرنشان کرد: ۲۲۰ پروژه کلنگ‌زنی با اعتبار ۵۴ هزار و ۴۴۸ میلیارد تومان است و ۷۳۳ طرح افتتاحی با اعتباری بالغ بر پنج هزار و ۲۳۵ میلیارد تومان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بر اساس آخرین ارزیابی وزارت کشور در خصوص طرح‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی، چهارمحال و بختیاری توانسته رتبه دوم را از نظر تعداد طرح‌های افتتاحی با در نظر گرفتن جمعیت، به خود اختصاص دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار