۲۵ پروژه طی هفته دولت در اصلاندوز افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

فرماندار شهرستان اصلاندوز گفت: همزمان با هفته دولت ۲۵ پروژه و طرح اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۱۶۵ میلیارد تومان در اصلاندوز افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۲۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲ 25 August 2023

به گزارش تابناک اردبیل و به نقل از مهر، صمد روحی در گفتگویی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر، نماد خدمت بی منت به مردم، دولت جهادی و ساده زیستی بودند که همه ما باید آن را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی هفته دولت را بهترین فرصت برای آشنایی مردم با خدمات نظام دانست و گفت: بزرگ‌ترین افتخار دولت خدمت به مردم و تلاش برای عمران و آبادانی کشور است و همچنین هفته دولت فرصت مناسبی برای دولتمردان جهت الگوپذیری از شهیدان رجایی و باهنر است.

فرماندار شهرستان اصلاندوز عنوان کرد: همزمان با هفته دولت ۲۵ پروژه و طرح اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۱۶۵ میلیارد تومان در شهرستان اصلاندوز افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

روحی افزود: کارخانه پنبه پاک کنی امید، پمپ بنزین عبدی و پایگاه امداد هلال احمر بران نمونه‌هایی از پروژه‌های افتتاحی و کلنگ زنی در شهرستان اصلاندوز است.

وی تصریح کرد: دیدار مسئولین ادارات با امام جمعه، عطر افشانی مزار شهدا، برگزاری میز خدمت، یادواره‌های شهدا و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا از برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت در شهرستان اصلاندوز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار