جوجیتسوکاران چهارمحال و بختیاری در راه مسابقات جهانی

مربی تیم ملی جوجیتسو گفت: 2 ورزشکار چهارمحال و بختیاری، محمدمهدی پیرمحمدی در رده سنی زیر ۱۸ سال و حمزه کیانی در رده سنی زیر ۱۶ سال در مسابقات جهانی جوجیتسو به میزبانی آستانه قزاقستان به رقابت می‌پردازند.
کد خبر: ۱۱۲۱۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷ 19 August 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری و به نقل از خبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، امیر علیخانی گفت: ورزشکاران رشته جوجیتسو چهارمحال و بختیاری امشب به مسابقات جهانی جوجیتسو زیر ۲۱ سال اعزام می‌شوند.

مربی تیم ملی جوجیتسو اظهار کرد: مسابقات جهانی جوجیتسو از ۲۹ مردادماه تا ۶ شهریورماه به میزبانی آستانه قزاقستان برگزار می‌شود.

وی افزود: ۲ ورزشکار استان، محمدمهدی پیرمحمدی در رده سنی زیر ۱۸ سال و حمزه کیانی در رده سنی زیر ۱۶ سال در این مسابقات به رقابت می‌پردازند.

علیخانی خاطرنشان کرد: این مسابقات جهانی از رنکینگ‌های جهانی جوجیتسو است و رنکینگ‌های اول تا هشتم به المپیک دانش‌آموزی دعوت می‌شوند.

وی یادآور شد: انجمن بین‌المللی بازی‌های جهانی (IWGA) نمایندگی جوجیتسو حرفه‌ای در سراسر جهان را بر عهده دارد. JJIF در حال حاضر تنها سازمان جوجیتسو است که توسط GAISF و IWGA شناخته شده‌است. جوجیتسو تحت قوانین JJIF بخشی از بازی‌های جهانی و المپیک هنر‌های رزمی بازی‌های جهانی و المپیک هنر‌های رزمی جهان است.

گفتنی است امیر علیخانی ورزشکار اهل استان چهارمحال و بختیاری و از قهرمانان جهانی جوجیتسو است که به عنوان مربی تیم ملی در مسابقات جهانی قزاقستان حضور دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار