ستاد استقبال از بهار در اراک آغاز بکار کرد

شهردار اراک از تشکیل ستاد استقبال از بهار شهرداری با شش کارگروه خدمات شهری، فرهنگ شهروندی، مالی و پشتیبانی، ایمنی و بحران، زیربنایی، عمران و ترافیک و ارزیابی و نظارت و شروع به کار آن خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۹۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۰ 26 January 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی،علیرضا کریمی گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام عید نوروز باستانی و همزمانی آن با ایام ماه مبارک رمضان، بمنظور ارائه تسهیلات و خدمات بیشتر به شهروندان، مسافران نوروزی، ستاد استقبال از بهار در شهرداری اراک تشکیل و کار خود را آغاز کرد.
وی اظهار داشت: در نشست های این ستاد، بر تلاش بیشتر همراه با ارائه خدمات نوین به شهروندان و مسافران نوروزی تأکید می شود.
شهردار اراک با تاکید بر انجام بازدیدهای میدانی از سطح شهر برای رفع مسائل و مشکلات، یادآورشد: شست و شوی و رنگ آمیزی مبلمان شهری، تعویض پرچم های الوان، پاکسازی محله به محله، اصلاح سيستم های روشنايی پارکها و ميادين، گل کاری سطح شهر، نصب المان های نوروزی با موضوع بهار، نوروز و ماه مبارک رمضان، جشنواره سفره های هفت سين و لکه گيري آسفالت معابر سطح شهر، از جمله اقدامات مهم ستاد استقبال از بهار شهرداری است.
شهردار اراک با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی افزود: یکی از اقدامات ویژه ای که در دستور کار شهرداری قرار دارد، برگزاری جشنواره اقوام استان همجوار شهر اراک و استان مرکزی می باشد، که در تلاشیم با یک برنامه ریزی دقیق این برنامه را در صورت امکان اجرایی کنیم.
وی گفت: خوشبختانه مصادف شدن نوروز با ایام ماه مبارک رمضان جلوه‌ای خاص به برنامه‌های فرهنگی سطح شهر می ببخشد و شهرداری با برنامه‌ریزی منسجم تلاش می کند برکات این ایام در سطح شهر جلوه کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار