جشن تکلیف ۷ هزار دانش آموز دختر در استان + فیلم و تصاویر

جشن تکلیف ۷ هزار دانش آموزان دختر کهگیلویه و بویراحمد با حضور نماینده، ولی فقیه در استان، مدیر کل آموزش و پرورش، معاونین مدیر کل مدیر اموزش و پرورش شهرستان بویراحمد و معاونین در حسینیه ثارالله برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۸۸۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹ 23 January 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، این آئین با حضور ۲ هزار دانش آموز شهرستان بویراحمد به نمایندگی از ۷ هزار دانش آموز دختر استان در حسینیه ثارالله شهر یاسوج برگزار شد.
مدیر کل آموزش و پرورش در حاشیه این آئین به تابناک کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با آغاز ماه رجب و ولادت امام محمد باقر (ع) جشن تکلیف ۷ هزار دانش آموز دختر استان آغاز شد.
حسنعلی عزت خواه افزود: این آئین در بویراحمد به نمایندگی از کل استان و با حضور نماینده، ولی فقیه در استان برگزار شد.
عزت خواه ادامه داد: جشن تکلیف در واقع شروع هم صحبتی با خداوند است و امیدواریم که این دختران بتوانند وظایفی که به عنوان تکلیف بر عهده دارند به درستی انجام دهند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد هم به تابناک گفت: در شهرستان بویراحمد بیش از ۳ هزار دانش آموز دختر سن تکلیف خود را جشن گرفتند.
کورش دلشاد افزود: در ائینی که امروز و همزمان با ولادت امام محمد باقر (ع) در حسینیه ثارالله برگزار شد، ۲ هزار دانش اموز دختر این شهرستان حضور داشتند و بیش از هزار نفر دیگر هم در مدارس خود این آئین را جشن گرفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار