همه جاده‌های ارتباطی شهرستان ری برفی است

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ری گفت: تمام راه‌های ارتباطی این شهرستان هم اکنون برفی است اما هیچ ترافیک در آنها را شاهد نیستیم.
کد خبر: ۱۰۸۵۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶ 05 January 2023

محمدرضا زمانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش برف در گردنه نعلبندان محور قدیم قم- تهران از ساعت ۶ صبح امروز آغاز و به دنبال آن شن و نمک پاشی در این محدوده آغاز شده است.

وی یادآور شد: تا ساعتی قبل تمام راه های ارتباط این شهرستان شاهد بارش باران بود اما اکنون با بارش برف در تمام سطح شهرستان مواجه هستیم.

زمانی اظهار داشت: تمام نیروهای راهداری شهرستان و دستگاه های خدماتی در وضعیت آماده باش قرار دارند تا مانع از بروز هر نوع حادثه ای شده و در صورت وقوع سانحه ای نیز به سرعت وارد عمل شوند.

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ری با بیان اینکه برای جلوگیری از یخ زدگی، همچنان عملیات شن و نمک پاشی تداوم دارد، خاطرنشان کرد: شهروندان از هر نوع سفر غیر ضروری خودداری کنند، اما در صورت لزوم به حتم از سلامت خودروی خود مطمئن باشند و با نقص فنی وارد جاده نشوند.

وی اضافه کرد: به تمام مسافران و رانندگان توصیه می شود در صورت ضرورت سفر زنجیر چرخ، سوخت کافی، مواد غذایی و لباس گرم به همراه داشته باشند.

زمانی تاکید کرد: مسافران پیش از اقدام به سفر از طریق شماره تماس ۱۴۱ یا اپلیکیشن ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه ها مطلع شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار