سید نادر صفوی فرماندار شهرستان رضوانشهر در پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت

سید نادر صفوی فرماندار شهرستان رضوانشهر در پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت

کد خبر: ۱۰۷۸۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۹ 19 November 2022

 

در این پیام آمده است:

افتخارم اینست که خود یک بسیجی ام.

امام خمینی (ره)

هنگامی که بسیج است هیچ تهدیدی متوجه نظام اسلامی نخواهد شد.

مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

بسیج نماد مقاومت، سازندگی و جهاد در راه خدا در راستای اعتلای اسلام است چنانکه در برهه های مختلف پس از انقلاب اسلامی، با اتکا به همین شجره طیبه، شاهد پشت سر گذاشتن تنگناهای سخت و شکوفایی انقلاب اسلامی بوده ایم و بی شک تداوم موفقیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه ترویج روحیه بسیجی و جهادی امکان پذیر خواهد بود.

فرهنگ ناب بسیج و بسیجی، یادآور خاطره پرشکوه مجاهداتی است که در دوران هشت ساله دفاع مقدس، زیباترین تابلوهای ایثار و فداکاری همراه با نجابت و فروتنی و توأم با شجاعت و رشادت را ترسیم کرده و خاطره جوانمردی شیران روز و زاهدان شب بو دکه جبهه جنگ را محراب عبادت ساختند.

امروز بسیج تجمع باشکوهی از وحدت، همدلی و یکپارچگی است که جامعه را به سمت ارزش‌های متعالی اسلام رهنمود می‌کند و بر ماست تا با انتقال فرهنگ بسیج وبسیجی در راستای گسترش و تقویت روحیه فداکاری و ایثار مسیر تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی را هموار نماییم.

هفته بسیج فرصتی مغتنم برای تجدید عهد و پیمان با آرمان های بلند حضرت امام خمینی (ره) و بیعتی دوباره با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است تا درسالی که به نام "تولید، دانش بنیان واشتغال افرینی" نام گذاری شده است همچو یک بسیجی فداکار در جهت رشد و اعتلای انقلاب اسلامی گام های جدی وعملی برداریم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهدای والامقام بسیجی، هفته بسیج را به تمامی بسیجیان دریادل و با بصیرت، ایثارگران و خانواده های گرانسنگ و معزز شهدا و جانبازان گرامی کشور به ویژه سروقامتان جهاد و شهادت در شهرستان ولایتمدار رضوانشهر تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی را در پرتو توجهات امام زمان(عج الله) و منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مسئلت می نمایم

 

سید نادر صفوی

فرماندار شهرستان رضوانشهر

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار