همتی برای راههای موصلاتی استان

کد خبر: ۱۰۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶ 05 March 2015

به گزارش تابناک ارومیه به نقل از پانا، سرپرست مدیریت ساخت و توسعه راههای اداره كل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی گفت:پروژه ها شامل تعویض محورهای ارومیه- گلمانخانه، بهسازی ارومیه-ریحان آباد، ارومیه- سرو، احداث بزرگراه سلماس- صوفیان، باند دوم سلماس- خوی- ایواوغلی،خوی- فیرورق می باشد.

مهندس قره باغی تكمیل تقاطع غیر همسطح انتهای كمربندی ماكو و قره ضیاءالدین، بهسازی و روكش آسفالت محور چالدران و كشمش تپه، بهسازی آسفالت محور فیرورق- چالدران، بهسازی راه اصلی نقده- پیرانشهر- تمرچین، بهسازی محور شاهین دژ- تكاب، احداث بزرگراه ارومیه- میاندوآب، بهسازی و آسفالت محور بوكان- سد شهید كاظمی، بهسازی محور پلدشت- مرگنلر را از دیگر پروژه های در دست اقدام اداره كل راه و شهرسازی آذربایجان غربی بر شمرد.

سرپرست مدیریت ساخت و توسعه راههای اداره كل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت:عملیات احداث و بهسازی بیش از 495 كیلومتر راه در استان آذربایجان غربی در دست انجام است.

وی میانگین پیشرفت فیزیكی این پروژه های در دست اجرا را 70 درصد عنوان كرد و افزود: برای اجرای این پروژه ها تا كنون بالغ بر 460 میلیارد و 483 میلیون ریال هزینه شده و برای تكمیل آنها نیز بیش از 2 هزار و 56 میلیارد و 508 میلیون ریال اعتبار مورد نیاز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار