اغلب رانندگان سرویس به شغل های دیگری روی آورده اند/ نیاز به ۵ هزار سرویس مدرسه

عطایی‌نیا گفت: اغلب رانندگان سرویس به شغل‌های دیگری روی آورده‌اند و آمار ناوگان کم شده است.
کد خبر: ۱۰۷۱۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱ 09 October 2022

اغلب رانندگان سرویس به شغل های دیگری روی آورده اند/ نیاز به ۵ هزار سرویس مدرسه

به گزارش «تابناک البرز» امیر عطایی نیا معاون حمل و نقل شهرداری کرج گفت: مدیریت و ساماندهی مدارس در کارگروه ماده ۱۸ بررسی می شود.

عطایی نیا افزود: فرمانداری ها به عنوان عضو ناظر و پلیس راهور حق رای دارند، شهرداری ها هم مرجع صدور پروانه فعالیت رانندگان سرویس مدرسه هستند.
وی اظهار داشت: شهرداری کرج فراخوان جذب پیمانکار را در تیرماه تشکیل و آنها را به کارگروه ماده ۱۸ معرفی کرد، در نهایت قیمت ها در شورای شهر تصویب شد. 
عطایی نیا تصریح کرد: پیمانکاران با توجه به شاخصه های آموزش و پرورش در مناطق مختلف تقسیم بندی شدند و اقدام به انجام سرویس های مرتبط می کنند.
وی گفت: اگر قراردادی منعقد نشده، موضوع به پیمانکار حائز شرایط و مدیر مدرسه بازمی گردد، البته بعد از دو سال کرونایی شرویس مدارس راه اندازی می شود.
عطایی نیا افزود: اغلب رانندگان سرویس به شغل های دیگری روی آورده اند و آمار ناوگان کم شده است، همچنین مبلغ کرایه ۳۰ درصدی رانندگان را ترغیب نکرد.
وی اظهار داشت: طبق اعلام آموزش و پرورش ۵ هزار سرویس مدرسه مورد نیاز است و باید پیمانکاران آن را تامین کنند اما در حال حاضر بخش خصوصی رغبتی ندارد.
عطایی نیا تصریح کرد: مبالغ مرتبط با قبل از کرونا بوده و با توجه به شرایط اقتصادی و تورم موجود، رانندگان بخش خصوصی تمایلی به همکاری نخواهند داشت.
معاون حمل و نقل شهرداری کرج گفت: بسته های حمایتی از اعم از رایگان دوگانه سوز شدن برای خودروهای سرویس مدرسه در نظر گرفته شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار