استاندار قزوین:

دولت سیزدهم تحقق وعده‌های داده شده را با جدیت دنبال می‌کند

استاندار قزوین گفت: با اتفاقات رخ داده و خدمات ارایه شده طی یک سال گذشته، منصفان باید تایید کنند دولت در مسیر وعده‌های داده شده حرکت کرده و تحقق آنها را با جدیت دنبال می‌کند.
کد خبر: ۱۰۶۴۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲ 30 August 2022

به گزارش تابناک قزوین، محمدمهدی اعلایی روز سه شنبه در رزمایش سراسری اعزام گروهای جهادی و دهمین یادواره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای کارمند استان قزوین که در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)، برگزار شد،افزود: یکسال از عملکرد دولت گذشت هرچند چندماه اول آن صرف تغییر و تحولات بود ولی در این مدت دولت با تمام توان برای تحقق وعده ها تلاش کرد.

وی گفت: این تلاش ها در سطح استانی و ملی رویکرد دولت را در تحقق برنامه ها نشان می دهد که عمده ترین آن، مردمی سازی دولت و ارتباط برقرار کردن با مردم است که به معنی توجه دادن دولت و ارکان حاکمیتی به منافع مردم می باشد.

اعلایی افزود: اتفافات رقم خورده در حوزه سیاسی، امنیتی، اجتماعی، بهداشتی و اقتصادی اگر نسبت به دولت های قبل مقایسه شود بسیار بارز و ویژه بوده است.

استاندار قزوین افزود: در این دوره، انسان های مومن، متعهد، مجرب و با تعهد در مصدر امور قرار گرفته اند و با تمام توان به دنبال بهتر کردن شرایط هستند.

وی گفت: با تعاملات صورت گرفته قطعا شرایط جامعه بهتر خواهد شد و مدیران در میزهای خدمت در کنار مقام و مسوولیت خود به عنوان یک بسیجی حضور می یابند و هیچ شانی جز خدمتئگذاری به مردم برای خود قایل نیستند.

اعلایی در ادامه با بیان اینکه به شهید رجایی به عنوان یک هم استانی به دلیل سبک عملکردی و منش رفتاریش می بالیم و قطعا این مساله رسالت ما را در توجه به منش ایشان و رسالت شهدا سنگین تر می کند، افزود: استان قزوین در حوزه های مختلف نسبت به جمعیت خود شخصیت های ملی و فراملی دارد و در حوزه شهدای دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم نیز شهدای شاخصی را تقدیم کرده است.

وی همچنین با تاکید بر اینکه باید از شهید رجایی الگو بگیریم،گفت: شهید رجایی از شهدای صاحب سبک است و منش و رفتار ایشان را مبنای سنجش مدیران قرار می دهند که به ساده زیستی شهید رجایی در فرمایش امامین انقلاب اشاره شده است.

استاندار قزوین با اشاره به منش و شخصیت رفتاری شهید رجایی،گفت: از شاخص های ویژه شهید رجایی و بابایی توجه ویژه به مفهوم شهدا و شهادت است و در وصیت نامه آنها توجه ویژه‌ای به جایگاه شهدا و شهیدان شده و شهید رجایی وصیت کرده ثلث اموالش به بنیاد شهید اختصاص یابد.

وی افزود: یادبود شهیدان به این معنی است که آنها ماندگار شده اند و ما باید به فکر خود باشیم و راه و مسیر را پیدا کنیم و از شهدا بخواهیم به ما نظر داشته باشند تا طراز عملکرد خود را مثبت کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار