نصب و راه‌اندازی ۲ سایت پرسرعت تلفن همراه در اهواز

کد خبر: ۱۰۶۱۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵ 16 August 2022

مدیر مخابرات منطقه خوزستان از نصب و راه‌اندازی دو سایت پر سرعت جدید تلفن همراه در اهواز خبر داد.

رحیم فلاح زاده در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تلاش برای توسعه سایت‌های پرسرعت تلفن همراه در اهواز اظهار کرد: دو سایت جدید و پر سرعت همراه اول در منطقه گلستان و کیانشهر اهواز نصب و راه‌اندازی شد.

وی افزود: در راستای تداوم برنامه‌های توسعه‌ای شبکه ارتباطات سیار و به منظور رفع نقاط کور و پوشش حداکثری شبکه همراه، با تلاش کارشناسان و متخصصان حوزه معاونت سیار مخابرات خوزستان، یک سایت جدید و پر سرعت تلفن همراه در منطقه گلستان اهواز نصب، راه‌اندازی و وارد مدار شد.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: این سایت جدید نصب شده، مجهز به تکنولوژی‌های نسل دوم، سوم و چهارم اینترنت همراه است.

فلاح زاده ادامه داد: همچنین یک سایت پر سرعت همراه اول از پروژه توسعه شبکه ارتباطی همراه در منطقه کیانشهر (کیانپارس شرقی در محدوده پل شهید صیاد شیرازی) نصب، راه‌اندازی و وارد مدار شده است.

وی ارتقای سطح کیفی، پایداری ارتباط خدمات تلفن همراه و همچنین رفع نقاط کور و جلب رضایتمندی مشتریان ساکن در این مناطق را هدف راه‌اندازی این سایت‌ها عنوان کرد و گفت: با وارد مدار شدن این سایت‌ها، علاوه بر پایداری و تقویت شبکه، سرعت تبادل اطلاعات مشترکان دیتای شبکه همراه اول در این مناطق افزایش پیدا کرد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رئیسی بی مغز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
کجای کیانشهر نصب کردید چرا همش آمار دروغ به مردم میدید چرا چرااااااااااا من ساکن کیانشهرم اصلا انه اینترنت داریم ونه شبکه موبایل
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار