۹۰۰ میلیارد ریال به شهرستان چوار اختصاص داده شد

فرماندار شهرستان چوار با اشاره به اختصاص ۹۰۰ میلیارد ریال بودجه امسال به شهرستان چوار اظهار اشت : ۸۰ میلیارد ریال از این اعتبارات جهت تکمیل مسجد جامع شهرستان هزینه خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۶۱۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰ 11 August 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ ابراهیم یعقوبی مطرح کرد : همه خبرنگاران و فعالان رسانه ای و فضای مجازی شهرستان با هر سلیقه و دیدگاهی در حل مشکلات شهرستان و مردم آن هم راستا و هم جهت بوده و تنها دغدغه آنها کمک به کاهش مشکلات شهرستان باشد. 

وی گفت : مخزن ۲ هزار متر مکعبی بتنی ذخیره آب شرب چوار، با اعتبار ۵۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات طرح ملی ارتقا کیفی و آبرسانی در شهر چوار احداث خواهد شد.

یعقوبی ادامه داد:   ۱۰ میلیارد ریال جهت مخزن های چوار و روستاها هزینه شده و در بودجه سال آینده ۱۵ میلیارد ریال جهت کمک به بحث آبرسانی سیار و رفع مشکل مخازن روستایی شهرستان برآورد شده است. 

وی مطرح کرد : استاندار ایلام نگاه ویژه ای به این شهرستان نو پا داشته و در بحث اربعین نیز مبلغ ۷۰ میلیارد ریال با حمایت استاندار و معاون عمرانی به این شهرستان اختصاص داده شد. 

فرمانار چوار افزود :پروژه خط انتقال روستاهای گلزار حداد هرکبود و گله جار و تعویض شبکه برای روستای دارتوت در حال انجام بوده و احداث مخزن ۷۰۰ متر مکعبی چغاکبود، ساخت مخزن ۲۰۰ متر مکعبی و تعویض شبکه برای روستای میرمکان بولی به اتمام رسیده است. 
 

بیشتر بخوانید:

اجرای طرح هادی در ۱۳ روستای شهرستان چوار

کاهش دبی تنها منبع تامین آب شهرستان چوار به ۳۰ لیتر در ثانیه

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار