به مناسبت هفته بهزیستی؛

خانه دار شدن ۱۰۵ مددجو در استان

همزمان با سراسر کشور ۱۰۵ مددجوی بهزیستی در کهگیلویه و بویراحمد صاحب خانه شدند.
کد خبر: ۱۰۵۷۳۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۶ 21 July 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، آیین واگذاری همزمان ۲ هزار ۸۳۶ واحد مسکونی به افراد دارای معلولیت و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور به مناسبت هفته بهزیستی برگزار شد.

این واحد‌های مسکونی باحضور قادری معاون محترم وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور به افراد دارای معلولیت و مددجویان سازمان بهزیستی کشور واگذار شد.

ازاین تعداد ۱۰۵ واحد مسکونی مختص مددجویان و معلولان بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد بود که به صورت همزمان توسط محمد کریم آریا مدیرکل بهزیستی و سیدمحسن مظلومی معاون مشارکت‌های بهزیستی استان افتتاح و به بهره برداری رسید.

در این مراسم رئیس سازمان بهزیستی کشور، گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی با تاسیس سازمان بهزیستی کشور حدود ۱۶۰ هزار واحد مسکونی به جامعه هدف از جمله افراد دارای معلولیت، فرزندان بی‌سرپرست و بانوان سرپرست خانوار اهداء شده است.

قادری افزود: سهم آورده‌ای را سازمان بهزیستی کشور به صورت بلاعوض در اختیار مددجویان قرار داده است که برش شهری، استانی و روستایی دارد.

وی ادامه داد: آورده برای خانواده‌های دارای ۲ عضو معلول به بالا در سال ۱۴۰۱ شهری حدود ۲۰۰ میلیون تومان و روستایی ۱۵۰ میلیون تومان است که در تفاهم با بنیاد مستضعفان این سهم تامین می‌شود و همه افرادی که در سامانه ملی مسکن ثبت‌نام کرده اند از این خدمت بهره‌مند می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار