۳۰ طرح عمرانی و ورزشی در لرستان فعال است

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان لرستان گفت: ۳۰ پروژه عمرانی - ورزشی فعال می باشد و با تکمیل آن هشت سانتیمتر به سرانه ورزشی استان اضافه می شود.
کد خبر: ۱۰۵۳۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳ 30 June 2022

به گزارش تابناک  از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان لرستان سید آرش قیاسیان در نشست کمیته ورزش کنگره ۶ هزار و ۵۴۴ شهید استان اظهار کرد: امنیت امروز ما حاصل فداکاری و شهدا است و کنگره ملی شهدای استان به عنوان یادمان و معرفی بهترین ارزش ها به مردم برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: در سنوات گذشته و با همکاری ستاد برگزاری کنگره شهدا، سپاه و بسیج ورزشکاران استان اقدامات خوبی صورت گرفته و تلاش های حوزه ورزش برای برگزاری کنگره شهدای استان باید مستند سازی شود.

وی با اشاره به برگزاری چهار رویداد مهم در راستای برنامه های کنگره شهدای استان ادامه داد: چهار هیات جودو، بدنسازی، کاراته و شنا برنامه های متفاوتی را در لرستان اجرا خواهند کرد.

قیاسیان با اشاره به سفر اخیر روسا و مسوولین فدراسیون های ورزشی به استان و دیدار با استاندار لرستان گفت: با حمایت نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی یک رویداد بین المللی در استان به نام کنگره شهدا برگزار می شود، همچنین هیات جودو استان و فدراسیون جودو نیز به دنبال میزبانی با حضور چند تیم از کشورهای همسایه هستند.

وی همچنین بر احداث موزه شهدای ورزشکار لرستان با کمک شهرداری تاکید کرد.

سرپرست ورزش و جوانان لرستان افزود: ۱۸۴ میلیارد تومان اعتبار برای حوزه عمران ورزش استان جذب شد و اکنون ۳۰ پروژه عمرانی-ورزشی فعال می باشد و با تکمیل آن هشت سانتیمتر به سرانه ورزشی استان اضافه می شود.

قیاسیان با بیان اینکه بخشی از این پروژه های عمرانی _ورزشی در هفته دولت امسال افتتاح می شود گفت: این پروژه ها نیاز به نامگذاری دارند که با همکاری ستاد برگزاری کنگره شهدای استان به نام شهدای گرانقدر نامگذاری خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار