نوسازی ماشین‌آلات کشاورزی در اردبیل

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل گفت: در بحث نوسازی ماشین آلات کشاورزی این استان با عملکرد قابل توجه توانسته به یکی از استان های برتر کشور تبدیل شود.
کد خبر: ۱۰۱۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۳ 28 September 2015

به گزارش خبرنگار مهر، عدیل سروی عصر یکشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی جهاد کشاورزی اردبیل افزود: در زمینه دارا بودن ماشین آلات کشاورزی نیز این استان یکی از رتبه های برتر کشوری است.

وی نقش تسهیلات بانکی را در این زمینه موثر خواند و تاکید کرد که کشاورزان استان اردبیل موفق شده اند در سال گذشته بالغ بر ۱۱۲ درصد جذب تسهیلات بانکی داشته باشند.

رئیس جهادکشاورزی استان میزان تسهیلات بانکی پرداخت شده در این زمینه را ۳۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد و بیان داشت: با این رقم بالغ بر هزار و ۶۶۲ دستگاه ماشین آلات کشاورزی نظیر تراکتور، کمباین و ادوات دنباله دار خریداری و و واگذار شده است.

وی در عین حال به سایر تسهیلات پرداخت شده در حوزه کشاورزی استان اشاره کرد و متذکر شد: در همبن مدت ۳۱۰ میلیارد ریال نیز انواع تسهیلات حمایتی در اختیار کشاورزان قرار گرفته است.

سروی عنوان کرد: از این رقم ۴۴۰ میلیارد ریال مربوط به تمدید و استمهال تسهیلات سرمازدگی باغات، ۴۵۰ میلیارد ریال پرداخت خسارت از طریق صندوق بیمه کشاورزی، ۸۹۰ میلیارد ریال استمهال بدهی بند دال خشکسالی و بقیه یارانه شیر، نهاده و... بوده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار