تاکید استاندار خوزستان بر دریافت دوز دوم واکسن در دانش‌آموزان

کد خبر: ۱۰۱۷۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۶ 20 December 2021

استاندار خوزستان گفت: ۹۱ درصد از دانش‌آموزان استان خوزستان دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و دوز دوم نیز باید سازمان‌دهی شود زیرا تنها در صورت دریافت دوز دوم، دوز اول تاثیر خواهد داشت.

صادق خلیلیان در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان که امروز (۲۹ آذرماه)  برگزار شد، اظهار کرد: ۹۱ درصد از دانش‌آموزان استان خوزستان دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و دوز دوم نیز باید سازمان‌دهی شود زیرا تنها در صورت دریافت دوز دوم، دوز اول تاثیر خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، وی افزود: یکی از موارد دیگری که مطرح شد، مربوط به ارتقای سواد حرکتی است که پایه‌ای برای مهارت‌های ورزشی و پیشرفته است و باید این موضوع حتما در سطح مدارس دنبال شود.  

استاندار خوزستان با اشاره به اهمیت اجرای طرح نماد، گفت: نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان یا "نماد"، طرح مهمی است که باید آن را دنبال کنیم تا از وارد شدن آسیب‌ها به دانش‌آموزان جلوگیری کنیم و به آن‌ها از نظر مراقبت در مواردی که نیاز به پشتیبانی دارند، کمک کنیم. این طرح در ۱۳۰ مدرسه در شهرهای بندر امام، آبادان و اهواز در حال انجام است و طرح بسیار مهمی است زیرا دانش‌آموزان نسل آینده کشور هستند.

وی در خصوص اختصاص اعتبارت نفت برای بدهی اداره‌کل نوسازی مدارس به آب و برق، افزود: در خصوص اعتبارات با تخصیص اعتبارات نفت، امیدواریم بتوانیم وضعیت مناسب‌تری داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار