۳۰ هزار جلد کتاب در شیروان چاپ شد

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان گفت: امسال نویسندگان این شهرستان خراسان شمالی ۳۰ هزار جلد در عناوین ادبی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، هنری، داستان، کودک و نوجوان و دفاع مقدس چاپ و منتشر کردند.
کد خبر: ۱۰۱۳۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴ 02 December 2021

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی،ابراهیم عباسپور اظهار داشت: همچنین امسال ۷۵۰ جلد کتاب از سوی این اداره در عناوین مختلف ادبی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، هنری، داستان، کودک و نوجوان و دفاع مقدس اهدا شد. 

وی گفت: اهدای این تعداد کتاب به مناسبت های مختلف به آموزش و پرورش، تجلیل از فعالان قرآنی، انجمن خوشنویسان، اعضای شورای فرهنگ عمومی، فعالان کتاب و کتابخوانی، جام باشگاه های کتابخوانی، کتابخانه های روستایی و دیدار با پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر بوده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۰۰ نویسنده خانم و آقا به صورت حرفه‌ ای در این شهرستان فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۳۰ عنوان کتاب در زمینه های مختلف توسط نویسنده های این شهرستان به چاپ رسیده است که تیراژ هر عنوان کتاب هزار جلد است.

عباسپور اضافه کرد: در طرح‌های فصلی، با شروع هر فصل به مدت یک هفته در فروشگاه‌های منتخب ۲۰ درصد تخفیف از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اختصاص یافته است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان گفت: اینک پنج انتشارات شیلان، گنج سخن، آوای شرق، محمدزاده و جوانه های خیال در شیروان فعالیت دارند که سال گذشته اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان بیش از ۱۰۰ ملیون ریال کتاب از ناشران شهرستان خریداری کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار