رییس هیات ورزش‌های جانباران و معلولین استان زنجان گفت: پنج ورزشکار برتر و شایسته این استان از سوی فدراسیون جانبازان و معلولین ایران به مرحله نخست اردوی آمادگی تیم ملی پاراسکی دعوت شدند.
کد خبر: ۹۹۶۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹ 26 September 2021

طیب یوسفی امیری، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اردوی آمادگی از ۷ تا ۲۳ مهر ماه جاری در تهران و در محل کمپ تیم های ملی فدراسیون جانبازان و معلولین برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این اردوی آمادگی در رشته های "آلپاین، اسنوبرد و صحرانوردی" و با حضور برترین های ایران برگزار خواهد شد، اظهار داشت: از زنجان غلامرضا پناهی و مریم حاجیلو در رشته آلپاین و امیر سهرابی، پیمان صالحی و الهه قلی فلاح در رشته صحرانوردی، عازم اردوی پاراسکی خواهند شد.

یوسفی امیری با بیان اینکه محمد فرهادی به عنوان مربی بدنساز تیم زنجان را در این اردوی آمادگی هدایت و همراهی می کند، تصریح کرد: این اردوهای آمادگی در چند مرحله و با هدف انتخاب مربیان و ورزشکاران برتر و شایسته تر به منظور اعزام به بازی‌ های پاراآسیایی ۲۰۲۱ جوانان بحرین برگزار می شود.

رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان زنجان گفت: بازی های پارآسیایی بحرین قرار است با حضور قریب ۸۰۰ ورزشکار زیر ۲۳ سال و در ۹ رشته مختلف ورزشی و از ۱۱ الی ۱۵ آذر ماه امسال برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار