مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام؛
مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام گفت: بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی استان در مناطق گرمسیری استان احتمال دمای هوا تا ۵۰ درجه و بیشتر از آن و در مناطق شمالی استان حوالی ۴۰ درجه سانتیگراد سانتی‌گراد از روز چهارشنبه ۱۶ تیرماه و تدوام ماندگاری توده هوای گرم طی هفته پیش رو پیش بینی شده است.
کد خبر: ۹۷۶۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 06 July 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ آیت قیصربیگی افزود: بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی استان در مناطق گرمسیری استان احتمال دمای هوا تا ۵۰ درجه و بیشتر از آن و در مناطق شمالی استان حوالی ۴۰ درجه سانتیگراد سانتی‌گراد از روز چهارشنبه ۱۶ تیرماه و تدوام ماندگاری توده هوای گرم طی هفته پیش رو پیش بینی شده است.

وی گفت: در این هشدار که کل مناطق استان ایلام به ویژه مناطق جنوبی و گرمسیری استان به عنوان منطقه اثر یاد شده و استقرار توده هوای گرم مخاطره این افزایش دما عنوان شده است‌.

قیصربیگی ادامه داد:فرمانداران و اعضای ستاد مدیریت بحران استان و دستگاه‌های متولی بر پایداری شبکه برق‌رسانی و پیشگیری از قطع برق به ویژه در مناطق با گرمای ۵۰ درجه و بالاتر، توصیه به صرفه‌جویی در مصرف آب و برق به ویژه در ساعات اوج مصرف، استقرار مراکز درمانی سیار، شعب هلال احمر و شهرداری‌ها در مناطق پرتردد، پایداری شبکه آب‌رسانی و پیشگیری از قطع آب و پیشگیری از وارد آمدن خسارت به کشت‌های زراعی و باغی و …توجه داشته باشند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار