پرداخت نقدی در برخی جایگاه‌های سوخت قم طی روز گذشته گلایه های مردمی را به همراه داشت.
کد خبر: ۹۷۵۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳ 04 July 2021

به گزارش تابناک قم، پول نقد یا همان پول کاغذی همیشه احتمال انتقال انواع آلودگی‌ها را با خود به همراه دارد و این روز‌ها می‌تواند ناقل خطرناک کووید ۱۹ باشد.

طبق گزارشات مردمی طی روز گذشته دستگاه کارت خوان برخی جایگاه‌های سوخت گیری قم قطع و پول نقد از مردم دریافت می‌شد موضوعی که گلایه‌هایی را به همراه داشت.

محمد حسين گلاب، سرپرست روابط عمومی شركت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قم درباره علت قطعی دستگاه های کارت خوان برخی جایگاه های سوخت قم به خبرنگار ما گفت: این قطعی ها مربوط به درگاه بانک ملت بوده است،و بانک ملت اعلام کرد که مشکل قطعی دستگاه کارت خوان نه تنها در قم بلکه سراسری بوده و درحال حاضر مشکل برطرف شده است.

وی ادامه داد: با چندین جایگاه‌ سوخت گیری قم تماس تلفنی برقرار شد که مشکلی برای دریافت غیر نقدی وجه نداشتند.

گلاب افزود: در حال حاضر پرداخت بهای سوخت گیری همچنان از طریق کارت‌های بانکی و با استفاده از دستگاه‌های پرداخت بانکی مستقر در جایگاه‌های سوخت بدون مشکل انجام می شود.

استان قم دارای ٨٢ نقطه عرضهCNG و بنزین فعال است که از این تعداد، در ٦٢ جایگاه بنزین و در ۴۱ جایگاه نیز سی ان جی عرضه می‌شود.ضمن اینکه در ۲۰ جایگاه صرفا سی ان جی و در ۲۱ جایگاه به‌صورت مشترک بنزین و سی ان جی عرضه می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار