کد خبر: ۹۷۱۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۵ 16 June 2021

گزارش تابناک هرمزگان؛هادی کیانیان مومنی دبیر شورای برنامه ریزی شبکه ی کشوری نخبگان دکتر محسن رضایی و معاونت کل رسانه، ارتباطات و‌ تبلیغات استان هرمزگان در یادداشتی نوشت: اهمیت انتخابات: در باب اهمیت انتخابات ابعاد زیادی را می شود متصور شد اعم‌از ابعاد سیاسی، نظامی، تاثیرات منطقه ای و ...اما بطور کلی می شود اهمیت انتخابات را به دو‌دسته داخلی و بین المللی تعیین کرد.
طبیعتا لازمه ی هر جامعه ای مشارکت حداکثری عموم‌مردم آن جامعه در تعیین سرنوشت خود است که این‌موضوع مهم ترین رکن انتخابات را ازآن‌خود خواهد کرد. یک نظام جمهوری قدرتمند، نظامی است که به پشتوانه ی حداکثری میزان آرای جامعه انتخاب و با بهره گیری از پتانسیل های همان جامعه مسائل، مشکلات و موانع حاضر را حل و فصل و همچین با چشم اندازی آگاهانه بسوی بستر سازی برای موقعیت های پیش رو خیز بردارد.
از این رو، می‌توان نتیجه گرفت در خصوص اهمیت داخلی انتخابات، تاثیر یک انتخابات مطلوب با شرکت حداکثری آحاد جامعه، لازمه ی پیشرفت، تعالی و رشد در تمامی ابعاد مدیریتی و اجرایی یک جامعه ی موفق می باشد.
در منظر تاثیرات بین المللی انتخابات، همانطور که مشخص است، دشمنان نظام‌و‌انقلاب و کشور عزیز ایران، بدنبال تخریب افکار عمومی و سمت و‌سو‌دادن به مردم عزیزمان در جهت مشارکت حداقلی در مسیر انتخابات می باشند که عدم موفقیت در امر فوق، موجب تضعیف روحیه ی دشمنان و بریدن دست اخلال گران در برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات ریاست جمهوری می شود.
همانطور که مقام معظم رهبری در بیانات خود فرمودند اصل مطلب در مساله ی انتخابات، ایجاد حماسه ی سیاسی است.
مطابق با بیانات مقام‌معظم‌رهبری، انتخابات موثرترین وسیله برای تحقق آرمان ها، و تضمین کننده آینده و امنیت کنونی است، لذا مقصود آرمان ها و‌خواسته های تمامی اقشار جامعه، در گرو حضور حداکثری در پای صندوق های رای و شرکت در انتخابات کنونی، که براستی یکی از حساس ترین روزهای سرونشت ساز نظام جمهوری اسلامی است می باشد.
بر کسی پوشیده نیست که کشور ایران در شرایط کنونی، با مشکلات اقتصادی عدیده ای روبه‌روست حال آنکه در باب انتخاب اصلح ترین فرد، باید دقت نظر بیشتری را به خرج‌داد چرا که سال های پیش رو از حساس ترین سالهای نظام و‌کشور عزیز ایران می باشد.
وقتی که در ایام ۸ سال جنگ تحمیلی، در ابتدای امر و با تشکیل هسته ی مرکزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تمامی بودجه های مورد نیاز از سوی رییس جمهور‌ خیانت کار بنی صدر به روی سپاه پاسداران بسته شد، شیرمردی متدین و از دیار سخت کوشان زاگرس نشین، با حداقل امکانات و در بدترین شرایط ممکن، آنچنان بحران جنگ را به خوبی مدیریت و کشور را از خطرات بزرگی نجات داد که شاید در آن روزها هیچ کس در باورش نمی گنجید. وقتی که محسن رضایی جوان، در کنار یاران با وفایش پای در عرصه ی مقاومت و ایثار نهاد، کمتر کسی باور به آن همه رشادت ها و موفقیت های نظامی و سیاسی داشت.
پس از سالها هنوز شرایط تغییری نکرده. وقتی پای در ستادهای حاج‌محسن در جای جای کشور می‌گذاریم، اثری از زرق و برق های تبلیغاتی و انتخاباتی نمی بینیم و این خود مهر تاییدی است بر خلوص نیست و‌پاکی و عزم به سازندگی.
استفاده از نیروهای جوان‌و‌انقلابی نیز از فاکتور های بسیار مهم دکتر محسن رضایی می باشد که این‌خود نیز یادگار دوران هشت سال دفاع مقدس می باشد که از دل نیروهایی جوان، چنان فرماندهانی قابل و رشید تحویل اسلام و جامعه و جنگ‌داد.
مهم‌ترین مساله در شزایط کنونی جامعه، مسائل اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم می باشد که متخصصین و صاحب نظران این امر به تفضیل و کرات از پتانسیل ها و‌برنامه های کارشناسی شده ی دکتر محسن رضایی سخن به میان آورده اند.
در خاتمه لازم‌به ذکر است، هرآنچه‌که فردا درو خواهیم‌کرد، نتیجه ی بذری است که امروز خواهیم‌کاشت.لذا با اتحاد و برابری و برادری، از زاگرس تا البرز، از کارون تا خلیج فارس و خزر، حامی برادر ارزشی و‌بزرگوارمان، دکتر محسن رضایی خواهیم بود و این‌کارزار مهم را به دستان پرتوان متخصصی از جنس مردم خواهیم سپرد.
و من الله توفیق
هادی کیانیان‌مومنی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار