رئیس کمیته امداد شهرستان خمین گفت: دو هزار و ۴۳۶ حامی برای ایتام و فرزندان محسنین در قالب پویش «ایران مهربان» در این شهرستان جذب شد.
کد خبر: ۹۴۷۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸ 09 March 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،جواد داودی ، با بیان اینکه جذب سه هزارو ۷۰۰ حامی برای فرزندان ایتام و محسنین در خمین هدفگذاری شده است ، افزود: پویش«ایران مهربان» و طرح هر کارمند حامی یک فرزند معنوی با هدف جذب حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین ، فراهم کردن زمینه مشارکت همگانی در حمایت از این افراد و بهبود وضعیت معیشتی ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد در سراسر کشور اجرا می‌شود.
وی اظهار داشت: دو میلیاردو ۷۰۰ میلیون تومان امسال از سوی حامیان به فرزندان ایتام و محسنین کمک شده است.
وی با اشاره به اینکه ۱۷۴ فرزند ایتام و ۴۶۴ فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد شهرستان هستند ، اضافه کرد: دو هزار ۸۱۴ حامی در قالب اکرام ایتام و طرح محسنین حمایت از کودکان و نوجوانان نیازمند در خمین را برعهده دارند.
داودی گفت: کودکان در طرح محسنین شرایط مناسبی از نظر داشتن حامی ندارند که مستلزم کار فرهنگی برای کمک به آنها است.
وی با اشاره به اینکه برای مشارکت در پویش ایران مهربان هر فرد می‌تواند با هر مبلغی حامی طرح اکرام ایتام ومحسنین شود، اظهار داشت: شیوه‌های مشارکت طرح معنوی اکرام ایتام و محسنین ثبت‌نام در سایت اکرام به نشانی ekram.emdad.ir، ارسال عدد ۱ به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴، و مراجعه حضوری به کمیته امدادشهرستان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار