مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: عملیات گازرسانی به 58 روستای بخش هلیلان از توابع شهرستان چرداول که امکان گازرسانی دارند تا پایان سال آینده به اتمام می رسد.
کد خبر: ۹۴۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۵ 15 September 2015
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: عملیات گازرسانی به 58 روستای بخش هلیلان از توابع شهرستان چرداول که امکان گازرسانی دارند تا پایان سال آینده به اتمام می رسد.
به گزارش تابناک ایلام،روح الله نوریان باااعلام این خبرگفت: مرحله نخست گازرسانی به بخش هلیلان در چهار روستای شهرک امام، چشمه ماهی، خورده چشمه و سامان آغاز شده و شهر توحید و محله کهره در مرحله بعدی قرار دارد.
وی افزود: سه پیمانکار برای گازرسانی سریع در این منطقه در حال انجام کارهای اولیه همچون خط تغذیه و گازرسانی هستند و 9 روستای دیگر نیز در آینده نزدیک عملیات گازرسانی در آنها صورت می گیرد.
مدیرعامل شرکت گاز ایلام یادآور شد: گازرسانی به 58 روستای این بخش که قابلیت گازرسانی در آنها وجود دارد تا پایان سال 95 انجام شده ضمن اینکه طراحی برای گازرسانی به تمامی این روستاها صورت گرفته است.
نوریان به خدمات ارزشمند دولت تدبیر و امید در حوزه گازرسانی در استان و مقایسه آن با میانگین کشوری اشاره و تاکید کرد: دولت یازدهم نگاهی ویژه به مناطق محروم دارد و بهره مندی از گاز را در اولویت های خود قرار داده است و ایلام به همت دولت در این حوزه از استان های بهرمند در سطح کشور محسوب می شود.
نوریان ادامه داد: هم اینک 21 شهر استان با درصد پوشش 98 درصد به شبکه سراسری گاز متصل بوده و 176 روستا نیز گازدار هستند ، کار گازرسانی به 143 روستا نیز با حضور 55 پیمانکار در دست اقدام است که با افتتاح آنها درصد پوشش شبکه گاز در مناطق روستایی ایلام از 44 درصد کنونی تا پایان امسال به 70 درصد خواهد رسید.
وی اضافه کرد: 660 کیلومتر خطوط انتقال و تغذیه و بیش از 2 هزار و 600 کیلومتر شبکه داخلی تاکنون در استان ایلام انجام شده است و 105 هزار مشترک با 74 هزار انشعاب از نعمت گاز برخوردار هستند.
وی ادامه داد: میانگین گازرسانی در کشور 50 درصد است که این مقدار در استان ایلام 70 درصد است که نشان دهنده خدمت بزرگ دولت یازدهم به استان ایلام است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار