تابناک-نماینده ولی فقیه در استان عزت و کرامت خواهي ملت مسلمان ايران را یکی از دستاوردهاي ارزشمند انقلاب اسلامي ايران عنوان کرد.
کد خبر: ۹۳۸۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳ 07 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، حجت الاسلام محمدعبادی زاده در دیدار استاندار، فرمانده انتظامی و جمعی از مسوولان و مدیران استان ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر طی سخنانی با بيان اينكه عزت و کرامت خواهي ملت مسلمان ايران از دستاوردهاي ارزشمند انقلاب اسلامي است، گفت: دهه فجر سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزشهاي اسلامي، مقطع رهايي ملت ايران و بخشي از تاريخ است كه گذشته را از آينده جدا ساخته است.

وی با اشاره به اينكه ايران بدون وابستگي به بلوك شرقي و غربي و با تكيه بر شعار استقلال و آزادي، جمهوري اسلامي را رقم زد، اظهار داشت: انقلابي كه با سكان داري امام خميني(ره) در راه گسترش و بسط فرهنگ مهدويت و اشاعه خودباوري به همه ملتهايي كه در تحت ستم امپرياليسم جهاني بودند گام نهاد.

امام جمعه مردم بندرعباس با بيان اينكه در چنين روزهايي در 12 بهمن سال 57 با ورود معمار كبير انقلاب به ايران پايه هاي انقلابي عظيم و مردمي در ايران شكل گرفت، افزود: بدون شك بیش از 4 دهه بعد از ورود معمار كبير انقلاب كه بيداري اسلامي را در دورترين نقاط دنيا رقم زد، در انقلاب اسلامي ايران ارزش هايي پديد آمد كه با همت همان مردم انقلابي و رهنمودهاي ولي فقيه به بركت خون شهدا با حفظ فرهنگ بسيجي در لواي فرهنگ عاشورايي تا انقلاب حضرت مهدي( عج) حفظ خواهد شد.

دکتر عبادی زاده تفکر امام (ره) را بصيرت، استکبارستيزي، اجراي فرامين الهي دانسته و خاطر نشان کرد : سيره علوي و نبوي، در مسير ولايت فقيه حرکت‌کردن و در ‏جهت تقويت کارآمدي حاکميت ديني از ديگر تفکرات امام راحل (ره) بود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به نقش مهم مردم در پيروزي انقلاب اسلامي ايران، تصريح کرد: سيل خروشان ملت ايران در جهت اجراي فرامين ‏امام(ره) که همان کلمه لااله‌الاالله بود گام برداشتند تا اين نهضت به پيروزي رسيد.‏

وي يکي از ويژگي‌هاي برنامه‌هاي دهه فجر را مردمي برگزار شدن آن دانست و تاكيد كرد: مسئولان بايد ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی بسترسازي‌ و فضاسازي‌ مناسبي ‏را در اين زمينه انجام دهند تا برنامه‌هاي اين دهه در استان به بهترين شکل برگزار شود.
انتهای پیام/ز304

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار