نوید دانایی خبرداد:
به گزارش تابناک سمنان: نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه کرونا طی شبانه‌روز گذشته در حوزه این دانشگاه فوتی نداشته است، گفت: از سوم لغایت چهارم دی‌ماه سه نفر در این حوزه به کرونا مبتلا شدند.
کد خبر: ۹۲۶۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵ 24 December 2020

مجموع مبتلایان کرونایی در استان سمنان به ۱۳ هزار و ۴۱۹ مورد رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان ظهر پنج‌شنبه در گفتگو با رسانه‌ها با بیان اینکه از تاریخ سوم لغایت چهارم دی‌ماه جاری سه نفر در حوزه تحت مدیریت دانشگاه علوم پزشکی سمنان به بیماری کرونا مبتلا شدند، ابراز داشت: خوشبختانه طی بازه مذکور در هیچ‌یک از شهرهای تحت پویشش این دانشگاه کرونا فوتی نداشته است.

وی بابیان اینکه متأسفانه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون ۶۱۹ نفر جان باختند، ابراز داشت: اگر می‌خواهیم اعضای خانواده به‌ویژه افراد مسن و سالمند در کنار ما باشند باید از هرگونه دورهمی پرهیز و تنها دورادور هوای آن‌ها را داشت.

نوید دانایی ضمن بیان اینکه تاکنون ۱۴ هزار و ۹۰۵ مورد مثبت کرونا در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان مورد شناسایی قرارگرفته است، افزود: آمارها نشان می‌دهد که هنوز خطر بیماری کرونا از جامعه رفع نشده و همچنان عموم مردم ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند.

دانایی بابیان اینکه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون تعداد بستری‌ها به چهار هزار و ۱۴۵ نفر رسیده است، تصریح کرد: ۱۰ هزار و ۷۶۰ بیمار نیز به‌صورت سرپایی شناسایی شدند که حاکی از وجود خطر ابتلاء در جامعه توسط ناقلان است.

وی بابیان اینکه خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلابه کووید ۱۹ به سه هزار و ۴۸۴ نفر رسیده است، افزود: رعایت فاصله و پروتکل‌های بهداشتی بهترین راه برای پیشگیری از شیوع این بیماری است لذا همگان را به الزامات آن دعوت می‌کنیم.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار