در ۲۴ ساعت منتهی به روز دوشنبه؛
سمنان- آمارهای ارائه شده از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود نشان می‌دهد در نخستین روز زمستان ۹۹ در سطح استان سمنان چهار بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۹۲۶۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴ 22 December 2020

۴بیمار کرونایی در استان سمنان فوت کردند

 

به گزارش تابناک سمنان طبق آمارهای ارائه شده در سطح استان سمنان همزمان با نخستین روز آخرین زمستان قرن، یعنی بازه زمانی ۲۴ ساعت منتهی به ابتدای روز سه شنبه، چهار بیمار کرونایی در سطح شهرستان‌های استان سمنان فوت کردند.

این آمارها نشان می‌دهد که کرونا در سطح استان سمنان علی رغم کاهش جمعیت مبتلا، همچنان می‌تازد و جان بیماران متعددی را می‌گیرد. بدین ترتیب تعداد کل بیماران فوت شده کرونایی از ابتدای اسفند ماه ۹۸ تا کنون در سطح استان به ۸۳۸ نفر رسید.

چهار شهرستان شاهرود، سمنان، گرمسار و دامغان در رده نارنجی و دیگر شهرستان‌های استان در رده زرد کرونایی قرار دارند.

تعداد کل مبتلایان به بیماری کرونا نیز به ۲۰ هزار و ۲۱۳ نفر از ابتدای اسفند ماه ۹۸ تا کنون در سطح هشت شهرستان استان سمنان رسید و تعداد کل بیماران کرونایی که از بیمارستان با بهبودی مرخص شده‌اند شش هزار و ۶۷۵ نفر اعلام شده است.

در نخستین روز زمستان اما ۶۹ بیمار جدید کرونایی در سطح استان سمنان شناسایی شد و تعداد بیماران کرونایی قطعی بستری در مراکز درمانی استان نیز ۱۲۸ نفر عنوان شده است.

این آمار نشان از کاهش همه‌گیری کرونا دارد اما شدت کرونا به هیچ وجه کاهش نیافته و همچنان قربانی می‌گیرد.

در ۲۴ ساعت منتهی به پایان روز دوشنبه و ابتدای روز سه شنبه همچنین ۱۱ بیمار کرونایی قطعی از مراکز درمانی استان سمنان مرخص شده‌اند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار