امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام با بیان اینکه پرستاران در ایام مبارزه با ویروس کرونا در خط مقدم خطر بودند، بیان کرد: فداکاری پرستاران تجدید عملکرد حماسه‌های دفاع مقدس است، که دقیقاً شرایط جبهه را تکرار کردند، آنها با حضور در میدان نبرد با ویروس کرونا از جانشان مایه گذاشتند و ایثار کردند.
کد خبر: ۹۲۶۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵ 22 December 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ امام جمعه ایلام اظهار کرد: جامعه پرستاران استان زینب گونه در شرایط بحران کنونی جامعه در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا هستند و امروز بیش از گذشته سختی‌ها و فداکاری‌هایشان مورد ستایش جامعه است.

وی افزود: در شرایط طاقت فرسای کاری با روحیه‌ای برگرفته از ویژگی‌های والای بانوی استقامت و شکیبایی، تلاش می‌کنند آلام بیماران را با فداکاری و حس انسان دوستی کاهش دهند و امید به زندگی را به آنان بازگردانند.

کریمی تبار با بیان اینکه پرستاران در ایام مبارزه با ویروس کرونا در خط مقدم خطر بودند، بیان کرد: فداکاری پرستاران تجدید عملکرد حماسه‌های دفاع مقدس است، که دقیقاً شرایط جبهه را تکرار کردند، آنها با حضور در میدان نبرد با ویروس کرونا از جانشان مایه گذاشتند و ایثار کردند.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان سختی‌های کار پرستاری و برخورد با بیماران ابراز کرد: بعضی کارها تعطیلی بردار نیست و شخص همواره باید آماده خدمت رسانی باشد. پرستاری، از جمله این حرفه‌ها است.

امام جمعه ایلام در ادامه تصریح کرد: پرستاران، با گذشت از خانه و فرزندان خود، در سنگر سلامت و مجاهدانه برای رضای خدا به بیماران به ویژه بیماران کرونایی خدمت می‌کنند، اما برخورد بیمار با پرستار گاهی با تندی و پرخاش همراه است، که تحمل آن سخت است و صبر بسیار طلب می‌کند.

وی افزود: بدون تردید جامعه پرستاری، با مشکلات فراوان معیشتی، استخدامی و آموزشی روبرو است، که دستور رسیدگی به مطالبات و اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری و جدیت در استخدام پرستاران در بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب مورد تاکید قرار داشت.

امام جمعه ایلام در پایان ضمن تبریک مجدد و قدردانی از زحمات و تلاش‌های بی وقفه پرستاران و کادر درمان استان بخصوص در ایام مبارزه با بیماری کرونا، ابراز کرد: این آزمون سنگین مایه سرافرازی جامعه پزشکی و پرستاران کشور بود./ع

 

 

 

 

 

 

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار