در ۲۴ ساعت گذشته؛
به گزارش تابناک سمنان: نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: در ۲۴ ساعت منتهی به روز چهارشنبه ۹ بیمار کرونایی قطعی در شهر‌های تابعه دانشگاه بستری شدند.
کد خبر: ۹۲۴۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸ 16 December 2020

مجموع مبتلایان کرونایی در استان سمنان به ۱۳ هزار و ۴۱۹ مورد رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران به صورت ویدئوکنفرانسی به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه ۹ بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلاء به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان بستری شدند، ابراز کرد: تعداد بیماران کرونایی در شهرهای تابعه این دانشگاه کاهش چشم‌گیری یافته است.

وی بیان اینکه از اسفندماه ۹۸ تا کنون ۱۴ هزار و ۶۳۲ بیمار کرونایی بر اساس تست و معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی در مجموعه شهرهای تحت پوشش دانشگاه به ثبت رسیده است، گفت: سه هزار و ۴۲۹ نفر در این مدت از بیمارستان با بهبودی مرخص شده‌اند.

نوید دانایی همچنین با بیان اینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا یعنی اسفندماه ۹۸ تاکنون به چهار هزار و ۸۶ نفر بیمار کرونایی در شهرهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان بستری شده‌اند، تاکید کرد: تعداد بیماران کرونایی که سرپایی مداوا و نیاز به بستری شدن در بیمارستان نداشتند نیز ۱۰ هزار و ۵۴۶ نفر بوده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار