۲۴ ساعت گذشته؛
آمار‌های ارسالی از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود نشان می‌دهد طی ۲۴ ساعت منتهی به آغاز پنج شنبه، سه بیمار کرونایی در بیمارستان‌های سطح استان، جان باختند.
کد خبر: ۹۲۳۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵ 10 December 2020

۳ بیمار کرونایی در استان سمنان جان باختند

به گزارش تابناک سمنان آمار ارسالی از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود نشان می‌دهد که در بازه زمانی ۲۴ ساعت منتهی به ابتدای پنج شنبه، بامداد چهارشنبه تا بامداد پنج شنبه سه نفر به دلیل ابتلای به بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان سمنان جان باختند.

تعداد کل بیماران مبتلای به کرونا در سطح استان سمنان از ابتدای اسفندماه ۹۸ تا کنون نیز به ۱۹ هزار و ۴۶۵ نفر رسیده است همچنین تعداد کل فوتی‌های کرونا در سطح استان با احتساب سه فوتی روز گذشته ۸۰۵ نفر اعلام شده است.

شش هزار و ۴۴۵ نفر بیمار کرونایی قطعی، طبق آمار ارسالی دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود از بیمارستان‌های سطح استان با بهبودی کامل مرخص شده‌اند همچنین تعداد کل بیماران کرونایی که سرپایی مداوا و دوران بهبودی شأن را بدون بستری در بیمارستان گذرانده‌اند ۱۳ هزار و ۲۴۵ نفر بوده است.

در ۲۴ ساعت روز چهارشنبه نوزدهم آذرماه ۹۹ تعداد ۷۸ مبتلای جدید به بیماری کرونا در سطح استان سمنان به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه هفته‌های قبل کاهش بسیار چشم‌گیری را شاهد هستیم. همزمان با پنج شنبه دو هفته قبل تعداد کل بیماران شناسایی شده کرونایی در یک ۲۴ ساعت بیش از ۲۰۰ نفر بود.

علی رغم کاهش تعداد ورودی بیماران کرونایی هنوز این بیماری خطرناک در سطح استان سمنان یکه‌تازی کرده و می‌بایست پروتکل‌های بهداشتی و ایمنی حتماً در سطح جامعه و توسط مردم و مسئولان رعایت شود.

در ۲۴ ساعت منتهی به ابتدای پنج شنبه همچنین ۴۰ بیمار کرونایی از بیمارستان‌های استان سمنان مرخص شده‌اند.

عدم برگزاری تجمعات و مهمانی‌ها، حضور در خانه، عدم خروج غیر ضروری از منزل، استفاده از ماسک و ضدعفونی کننده‌های دست، توجه به توصیه‌های متخصصان و… در زمره مهمترین توصیه‌های مسئولان بهداشت و درمان برای مردم استان سمنان است.

استان سمنان دارای دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود است که آمار ابتلای کرونا توسط این دو دانشگاه به صورت مجزا ارائه می‌شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار