سردار عبدالله حسنی:
به گزارش تابناک سمنان: سردار عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اعمال قانون یک هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو در استان گفت: ۶۰ هزار خودرو در محورها، معابر و ورودی شهرهای استان کنترل شدند.
کد خبر: ۹۲۲۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶ 08 December 2020

همه چیز درباره طرح جدید محدودیت های کرونایی/ پاسخ به ۲۱ پرسش شهروندان -  ایسنا

فرمانده انتظامی استان سمنان بعدازظهر سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه در طول دو هفته اعمال محدودیت‌های کرونایی و ممنوعیت تردد، ۶۰ هزار خودرو در سراسر استان سمنان کنترل‌شده است، اظهار داشت: در این مدت یک هزار و ۵۰۰ مورد جریمه و اعمال قانون انجام‌شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه حفظ سلامت مردم مهم‌ترین اولویت مسئولان انتظامی است، تصریح کرد: مأموران نیروی انتظامی هم‌زمان با آغاز محدودیت‌های کرونایی حضور پررنگی در کنترل و پایش مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان داشتند.

سردار عبدالله حسنی با تأکید بر اینکه محدودیت تردد درون‌شهری از ساعت ۲۱ الی چهار بامداد از عمده‌ترین دلایل اعمال قانون و جریمه رانندگان بود، افزود: در این مدت به هشت هزار راننده خودرو در سطح استان تذکر داده شد.

حسنی با تأکید بر اینکه عدم تردد بی‌مورد و غیرضروری و خروج از منزل در قطع زنجیره انتقال بیماری مؤثر است، خاطرنشان کرد: همکاری و مشارکت گسترده آحاد مردم استان سمنان در اجرای این محدودیت‌ها مطلوب بود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار